به گزارش لنگرخبر، سیروس شفقی ظهر روز پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار کومله در سالن گردان حمزه این شهر با بیان اینکه با بیان اینکه شهرداری کومله یکی از قدیمی ترین شهرداری های استان است، اظهار کرد: شهروندان به عنوان ولی نعمتان، انجمن ها و دولت سه ضلع مهمی هستند که در صورت یکپارچگی شاهد شهری آباد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری امانتی است که مردم در اختیار مسؤولین قرار می دهند، گفت: خیلی از شهرداری ها توان پرداخت حق وحقوق پرسنل و کارهای زیاد عمرانی و خدماتی را ندارند و دولت سعی می کند با تأمین اعتبار، کمک حال شهرداری ها باشد.


فرماندار لنگرود با بیان اینکه بدهکاری، بیمه کارکنان و تأمین اجتماعی از چالش های امروز شهرداری کومله و دیگر شهرها است، افزود: هر شهرداری که بتواند با مردم هماهنگ باشد و خواسته ها را برآورده کند طبیعتاً می تواند در حال خود و توسعه شهری نیز در کنار اعضای شورا موفق باشد.


 

شهردار عدالت را در همه سطح شهر در نظر بگیرد



امام جمعه کومله نیز همدلی و هم افزایی و تعامل از ارکان مهم مدیریت شهری است، اظهار کرد: شهردار باید تلاش کند تا عدالت در انجام کارهای عمرانی و خدماتی را در تمام نقاط مهم شهر مدنظر قرار دهد.


حجت الاسلام والمسلمین علیرضا محیطی با بیان اینکه هیچ کس در این کشور از نظارت شدن مستثنا نیست، گفت: شهردار خود می تواند بر کارهای زیادی نظارت کند ولی خود نیز توسط اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم نظارت می شود.


انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان