به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین نعمت فخری امروز در مراسم یادواره شهدا دهستان لات لیل شهر اطاقور در مسجد جامع این دهستان با بیان اینکه شهدا دارای ویژگی های خاصی هستند، اظهار کرد: انقلاب در اوایل شکل گیری خود مورد آماج حملات از سوی رژیم بعث عراق با حمایت بلوک غرب و شرق قرار گرفت و شهدا با تکیه بر نیروی ایمان مقابل این حملات ایستادگی کردند.


وی با تأکید بر لزوم تحقق فرهنگ شهادت در جامعه گفت: استکبار سعی دارد فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه کاهش دهد و برگزاری مراسم یادواره شهدا اجازه چنین کاری را نمی دهد.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین (ع) با اذعان به اینکه انسان باید از نعمت های الهی در جهت رسیدن به سعادت استفاده کند، تصریح کرد: شهدا روح خدایی داشته و از نعمت های خدا نهایت استفاده را کرده و به سعادت رسیدند ولی متأسفانه یک عده از این کار در جهت به ذلت و ذلیل شدن استفاده می کنند.


فخری شهادت را معنا کردن عشق به خدا دانست و بیان کرد: جهاد درراه خدا نصیب هر فردی نمی شود زیرا هرکسی حاضر نیست زندگی دنیوی خود را کنار بگذارد ولی شهدا با شهادت و جهاد خود، عشق به خدا را معنا کردند.


وی خدمت به مردم را فرصتی ارزشمند برای سعادت رسیدن دانست و تصریح کرد: عده ای سهم بیت المال را خورده و نامش را زرنگی می گذارند ولی اگر از این فرصت خدمت به مردم به درستی استفاده کنند در دنیا و آخرت عاقبت به خیر می شوند.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه تصمیم گیری مسؤولین باید بر اساس کارهای کارشناسی باشد، گفت: مردمان ولی نعمتان نظام بوده و لایق بهترین خدمات هستند لذا مسؤولین باید به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه و از نظرات کارشناسی استفاده و مردم را در نظر بگیرند.


فخری با اشاره قدرت انقلاب اسلامی در خاورمیانه افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی از اول انقلاب به دنبال نابودی نظام بوده و از هیچ تلاشی برای انجام این کار دریغ نکردند ولی اکنون ایران به قدرت اول خاورمیانه تبدیل شده است.


وی با اشاره بر عزت و سروری انقلاب اسلامی در منطقه تصریح کرد: وقتی یکی ایرانی به کشورهای منطقه و اروپایی سفر می کند و خود را اهل ایران معرفی می کند باعزت و احترام صحبت می کنند که این امر نشان دهنده اقتدار انقلاب در دنیا است.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین (ع) با اذعان به اینکه حساب مردم از اغتشاشگران جدا است، خاطرنشان کرد: مردم وقتی دیدند یک عده آشوب گر، امنیت کشور را به خطر می اندازند وارد صحنه شده و وفاداری خود را به نظام نشان داده و خودشان شهرها را تمیز کردند.


فخری با بیان اینکه جوانان باید بدانند ما چه جوانان برومندی را از دست دادیم، گفت: شهدای انقلاب، انسان های باخدا و باایمانی بودند که جانشان را تقدیم نظام کردند و اگر جوانان بدانند ما برای حفظ انقلاب چه انسان هایی را از دست دادیم جان خود را برای حفظ این نظام می دهند.


انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان