به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امروز در خطبه های نماز جمعه لنگرود با نمازگزاران خداحافظی کرد و آخرین نماز خود به عنوان امام جمعه این شهر را اقامه کرد.



سلیمانی در آخرین خطبه خود در لنگرود اظهار کرد: بنده دو سال در لنگرود حضور دارم و شناخت بیشتری از این شهر دارم و کارهای اینجا بیشتر است ولی وقتی به لاهیجان بروم باید از صفر شروع کنم.



امام جمعه لنگرود با بیان اینکه خانواده من هم مخالف رفتن به لاهیجان بودند، افزود: ما سرباز هستیم و تصمیم گیرنده شورای سیاست گذاری ائمه جمعه است و ما نیز طبق دستور باید عمل کنیم.



سلیمانی با بیان اینکه دانش آموخته حوزه لنگرود هستم و به این شهر علاقه دارم، تصریح کرد: می گویند لاهیجان کلاسش از لنگرود بالاتر است، اگر کلاس کاری باشد بنده که تهران بودم، اگر کلاس بود که برای نمایندگی مجلس اقدام می کردم.



وی با اذعان به اینکه ما هیچ وقت نخواستیم تریبون نماز جمعه را برای دنیا داشته باشیم، گفت: لنگرود ازلحاظ جوان گرایی و حضور مردم پرصلابت ترین نماز جمعه گیلان است.



امام جمعه لنگرود با بیان اینکه تصمیم گیرنده، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه است، افزود: به شورای سیاست گذاری گفتم اگر فردی برای امام جمعه لنگرود انتخاب شود که انقلابی، جوانگرا و بی حوصله باشد لنگرود به هم می خورد.



سلیمانی با اذعان به اینکه حضور در لنگرود سند افتخاری برای من است، بیان کرد: از همه مردم لنگرود و مسؤولین تشکر می کنم و این تشکر تشریفاتی نیست و حقیقت است.



وی با بیان اینکه نماز جمعه با شخص معنا نمی شود، تصریح کرد: هنوز مشخص نیست چه کسی برای امام جمعه لنگرود انتخاب می شود و تا انتخاب امام جمعه جدید، امامان موقت اقامه نماز و ایراد خطبه می کنند.



امام جمعه لنگرود با بیان اینکه لاهیجان ایستگاه پایانی بنده در سنگر امام جمعه است، گفت: اگر توفیق حضور بعد از امامت جمعه لاهیجان در لاهیجان بود درخواست می کنم که برایم دعا کنید تا به شهر لنگرود برگردم تا مجدد در کنار مردم این شهرستان زندگی و تدریس کنم.



 

صوت خداحافظی سلیمانی با مردم لنگرود



[audio ogg="https://langarnews.ir//uploads/2019/11/سید-جواد-سلیمانی.ogg"][/audio]



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان