به گزارش لنگرخبر، چندی پیش خبری درباره ضرب و شتم ارباب رجوع توسط رئیس یکی از ادارات فرهنگی شهرستان در لنگرخبر منتشر شد که فرمانداری لنگرود در واکنش به این خبر طی اطلاعیه ای اعلام کرد: روابط عمومی فرمانداری لنگرود، تکریم ارباب رجوع را که از مهم ترین اولویت های فرمانداری شهرستان می داند و پیگیری های بعدی نیز در این زمینه معمول می دارد.



لازم به ذکر است، تکریم ارباب رجوع حقیقتی است که نباید از آن غافل شد و مدیران دستگاه های اجرایی در صورت رعایت نکردن حقوق ارباب رجوع در ادارات و برخورد نامناسب مطابق قوانین برخورد جدی می شود.



دکتر روانشناسی و اختلالات روانی در گفت وگو با لنگرخبر با اشاره به دلائل عدم توانایی برای جلوگیری از خشم اظهار کرد: عدم کنترل خشم ناشی از کمبود اعتمادبه نفس، سرخوردگی، ناامیدی، نفرت، ترس، لجاجت، وجود تضادهای درونی، طرح واره های ذهنی، مصرف بعضی از داروها و مواد مخدر و غیره است.



بهار پریزاد با بیان اینکه پرخاشگری عبارت است از عدم کنترل تکانش های رفتاری در برابر موقعیت های غیرقابل پیش بینی افزود: یکی از عوامل پرخاشگری، ناکامی در برقراری و در وجود انسان است که درنهایت موجب ضرب و شتم و درگیری با طرف مقابل می شود.



وی گفت: ناکامی و تضادهای درونی در انسان موجب می شود که فرد به مرور دچار بی صبری و عدم کنترل خود شود.



 دکتر روانشناسی و اختلالات روانی، عدم صبوری افراد را به علت کاهش ظرفیت تحمل آنان در برابر ناکامی ها و ناکافی بودن مهارت های ارتباطی دانست. جهل و نادانی نیز می تواند منشأ پرخاشگری و بی صبری باشد که آن نیز به ضرب و شتم ختم می شود.



پریزاد با طرح این سؤال که آیا قرار گرفتن در جایگاه ریاست، نیازمند انجام تست های روان شناختی است یا خیر؟ تصریح کرد: این افرادی که قادر به خودکنترلی نبوده و در هنگام عصبانیت توانایی درست فکر کردن را ازدست داده و اقدام به انجام کارهایی می زنند که در حالت عادی آن ها را انجام نمی دهند آیا صلاحیت ماندن در پست های مدیریتی خود را دارند؟!



یک منبع آگاه محلی در گفت وگو با لنگرخبر با بیان اینکه گزارش شفاهی ضرب و شتم مرد لنگرودی توسط رئیس یکی از ادارات به فرمانداری ارجاع شده است، گفت: از فرمانداری درخواست می شود با بررسی این موضوع از تکرار چنین اتفاق های ناخوشایندی جلوگیری کند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : ضرب و شتم

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان