به گزارش لنگرخبر، محمد امامی کورنده، مجری گوینده و برنامه ساز صداوسیما و کاندیدای جوانِ انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه لنگرود نام نویسی کرد.



 



محمد امامی کورنده متولد ۱۳۵۹ دانش آموخته دکترای مدیریت و رسانه و در حال حاضر مجری و گوینده صداوسیما است.



 



"محمد امامی کورنده" در گفت وگو با لنگرخبر با بیان اینکه آمده ام تا به رگ های لنگرود خون تازه ای تزریق کنم، اظهار کرد: اعتقاددارم لنگرود به اکسیژن تازه برای تنفس نیاز دارد.



 



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تفکر، تعقل و اندیشه را مهم ترین اصول زندگی خود عنوان کرد و افزود: آمده ام تا موتور گام دوم انقلاب را در لنگرود روشن کنم و طعم شیرین خدمت را بر دل همه مردم لنگرود بنشانم، نه فقط چند درصد قشر مرفه!



 



وی با تأکید بر اینکه فردی رسانه ای و استراتژیک هستم، گفت: برای شروع این حرکت مقدس و ارزشمند هرگز حاضر نیستم برنامه های احساسی و غیرقابل عملیاتی را برای پر کردن فضای تبلیغاتی خودم برای مردم عنوان کنم.



 



امامی کورنده با اشاره به اینکه خدمت به مردم باید توسط خود مردم لمس شود، نه اینکه فقط در تیتر روزنامه ها ثبت شود، تصریح کرد: برای ورود به این عرصه مقدس یقیناً از تجربیات تک تک نمایندگان گذشته استفاده خواهم کرد و نقاط قوت آن ها را تقویت و نقاط ضعفشان را تبدیل به فرصت خواهم کرد.



 



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: پس از استقرار با آسیب شناسی عمیق و ارزیابی وضعیت موجود و با ایجاد استراتژی های مناسب، شهر لنگرود را به سمت وضعیت مطلوب سوق خواهم داد.



 



وی، انتخابات را زندگی با مردم، برای مردم دانست و تأکید کرد: خدمت به مردم باید در قلب مردم ثبت شود، نه اینکه فقط از زبان عده ای چنددرصدی و به طور شفاهی بازگو شود.



 



اما اتفاق جالب این داوطلب جوان در طی فرآیند نام نویسی که توجه اصحاب رسانه را به خود جلب کرد این بود که با قاب عکس پدر مرحوم خود آمده بود.



 



محمد امامی کورنده گفت: علاوه بر همراهان بنده که در زمان ثبت نام در کنارم حضور دارند، یک عزیزِ قلب و جانم نیز امروز در کنار بنده و اینجا حضور دارد که با اشاره به قاب عکس پدر مرحوم خود با بغضِ حبس شده در گلویش اضافه کرد: اگر امروز من برای خدمت به مردم عزیز لنگرود آماده ام، یقیناً ریشه در تفکرات و عملکرد ارزشمندِ پنجاه ساله این شخصیت فرهیخته لنگرودی دارد استاد ارجمند دکتر محمود امامی کورنده نه فقط پدری مهربان و دلسوز برای بنده بود، بلکه طبیب حاذق و دلسوز مردم دیارش یعنی لنگرود بود و سال های سال قلبش برای مردمانش تپید و لرزید تا زمستان ۹۶ از حرکت بازایستاد.



 



اما یاد و خاطرش در قلب و روح همگان جاری است و به خاطر دارم برای مراسم وداع با این شخصیت علمی و فرهنگی جمعیت بسیار زیادی از لنگرود به تهران آمدند و بر سر مزار و مراسم یادبودش حاضر بودند.







محمد امامی کورنده در پایان با اشاره به روحیه بسیاری قوی و درونی خود برای پیگیری حقوق مردم افزود: به این روحیه قوی در خود ایمان دارم و برای حرکت درراه مردم آماده ام و احساس تکلیف می کنم و اعتقاددارم شرافت و غیرت مردم لنگرود ارزش خادمی برای آن ها را دارد و من این حرکت را شروع کرده ام و در این مسیر پرپیچ وخم فقط یاری خداوند و همراهی مردم انگیزه حرکت من خواهد بود.



 



گفتنی است، برگزاری کارگاه های آموزشی با عناوین مدیریت استعدادها در منابع انسانی، مدیریت روابط عمومی در وزارتخانه و سازمان های دولتی، مدیریت انسان ها، تفکر سیستمی و تصمیم گیری در عمل، سواد رسانه ای، مهارت های فردی در مجری گری و گویندگی، زبان بدن و مهارت های ارتباطی برای مدیران وزارتخانه ها و سازمان ها و غیره ازجمله سوابق علمی، آموزشی و فرهنگی این کاندیدای جوان در لنگرود است.



 



بیش از چهارمقاله علمی و پژوهشی در حوزه مدیریت، ارتباطات و رسانه و یک کتاب زیر چاپ با عنوان "مدیریت منابع انسانی با چاشنی کرامت انسانی " و همچنین یک کتاب مجموعه اشعار شخصی در کارنامه ی علمی و فرهنگی این کاندیدای جوان خوش ذوق و هنرمند نیز به چشم می خورد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان