سید امین نجات، رئیس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر اظهار کرد: آموزش مفاهیم زیست محیطی با موضوع های پسماند و تفکیک زباله، تنوع زیستی و اهمیت آن و آشنایی با حیات و حش، از سوی کارشناسان محیط زیست در مدارس لنگرود در حال اجرا است.



 



وی از تداوم و استمرار این طرح در مدارس شهرستان اشاره کرد و افزود: در هفته جاری دانش آموزان مدارس ابتدایی سما و شهید غلامرضایی کومله و مدارس متوسطه اول سما و فرزانگان با مفاهیم محیط زیست آشنا شدند.



 



رئیس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود گفت:این طرح با هدف آموزش به دانش آموزان در زمینه اهمیت حفظ و حراست از محیط زیست به ویژه حمایت از حیات وحش، تنوع زیستی و مدیریت پسماند شهرستان با همکاری مدیران مدارس ادامه یافته و در تلاشیم بتوانیم در این زمینه سطح آگاهی های عمومی را بیش از پیش ارتقاء دهیم.



 



سیدامین نجات، از اجرای گشت های محسوس و نامحسوس اداره محیط زیست برای جلوگیری از تخلف های زیست محیطی خبر داد و افزود: با متخلفان بر اساس قانون برخورد می شود.



 



وی با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست و حیات وحش یک وظیفه عمومی است، تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف های زیست محیطی موضوع را به اداره محیط زیست و یا مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.



 



برچسب‎ها : امامجمعه

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان