به نظر می رسد حدیث نقل شده از امیرالمومنین سلام الله علیه در مورد داعش، داعشی ها را به فکر چاره انداخت.

به گزارش لنگرنیوز ، به نظر می رسد حدیث نقل شده از امیرالمومنین سلام الله علیه در مورد داعش، داعشی ها را به فکر چاره انداخت. آنها برای این که پیشگویی امیرالمومنین سلام الله علیه ـ به زعمشان درست از آب در نیاید ـ رنگ پرچم شوم خود را تغییر دادند.

این گروه رنگ پرچم خود را از سیاه به سفید تغییر داده تا بلکه موجب تغییر نگاه های منفی مردم به این گروه شوند.البته پرچم جدید با همان آرم پرچم پیشین می باشد.

گفتنی است؛ در حدیثی که از امیرالمومنین سلام الله علیه نقل شده آنحضرت به صفات این گروه تروریستی اشاره داشته و فرمودند: «زمانی که پرچم های سیاه را دیدید از جای خود حرکت نکنید - به این معنا که دعوت آنان باطل است و نباید به کمک آنان بشتابید - سپس قومی ضعیف ظاهر می شوند که قلب هایشان مانند براده های آهن سخت است، آنها وفادار به هیچ عهدی نیستند، به حق فرا می خوانند اما اهلش نیستند. اسامی شان، کنیه و نسبت هایشان از نام شهرها گرفته شده؛ تا اینکه در بین خود اختلاف نظر پیدا می کنند و خداوند اهل حق – هرکسی که بخواهد ـ را ظاهر می سازد».

حال این گروه تروریستی با تغییر رنگ پرچم خود آیا می تواند دل های سخت و قسی خود را دگرگون کرده و نگاه های منفی مردم را به خود تغییر دهند؟ آیا آنها می توانند با تغییر رنگ خود را اهل حق گردانند؟

1 2

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان