به گزارش لنگرخبر، باشگاه ورزشی " هیوا شفیع زاده " با حضور مدیرکل آموزش وپرورش گیلان امروز (چهارشنبه 27 آذر) در مرکز آموزشی فرزانگان لنگرود افتتاح شد.



 



" نادر جهان آرای " در این مراسم با بیان اینکه مجموعه شهرستان لنگرود با چهره های خوش نام و پیشینه فرهنگی در آموزش وپرورش از یاران فعال مجموعه آموزش وپرورش محسوب می شود، گفت: شهرستان لنگرود یکی از شهرستان های پیشرو استان در امر آموزش وپرورش است که فعالیت و مدیریت مجموعه خیران ستودنی است.



 



مدیرکل آموزش وپرورش گیلان، فردای بهتر دانش آموزان را درگرو مشارکت اولیا و خیرخواهان عنوان و تصریح کرد: اولیا، خیران و سمن ها از همراهان خوب در حوزه آموزش وپرورش تلقی می شوند و هزینه کرد در آموزش وپرورش امروز هم ضرورت و هم امری مقدس است.



 



وی با بیان اینکه استان گیلان تنها استانی است که فاقد سالن ورزشی بزرگ با استخر شنای فرهنگیان است، اذعان کرد: کمبود فضای آموزشی و ورزشی در سطح استان یک از دغدغه های آموزش وپرورش است.



 



جهان آرای با اشاره به شعار سال تحصیلی با عنوان " مدرسه محل زیست تحصیلی پرنشاط و شرافتمندانه "، گفت: فعالیت های ورزشی یکی از مؤلفه های پرنشاطی است که باید دانش آموزان در کنار رقابت های سخت علمی برای کسب رتبه های کنکور در زمینه ورزشی نیز فعال باشند.



 



" جمشید لاهوتی " نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات خیران و توجه به جایگاه تربیت بدنی و ورزشی، گفت: ورزش کردن علاوه بر اینکه در روحیه و یادگیری دانش آموزان تأثیر مثبت دارد بلکه موجب عملکرد بهتر دانش آموزان و کاهش استرس نیز می شود.



 



مدیر آموزش وپرورش لنگرود با بیان اینکه در حال حاضر سه پروژه توسط خیران در شهرستان در حال اجراست، افزود: به فرموده رهبری " توجه مردم به امر مدرسه سازی نشان دهنده درک درست جامعه از اهمیت تعلیم فرزندان است ".



 



گفتنی است، سکینه عطایی و امان الله عطایی هزینه ساخت و تجهیز سالن ورزشی " هیوا شفیع زاده " را تقبل کردند.



 



به گزارش لنگرخبر، سیروش شفقی فرماندار لنگرود، مهری کامکار مشاور امور بانوان فرمانداری لنگرود و تعدادی از خیرین نیز در این مراسم حضور داشتند.



 







انتهای پیام/

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان