به گزارش لنگرخبر، محمد اسلامی امشب در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید حسین پور و آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح شلمان لنگرود با اشاره به اجرای طرح ملی مسکن اظهار کرد: مرحله نخست ثبت نام پشت طرح ملی مسکن به پایان رسیده که در برخی شهرها 60 درصد ثبت نام کنندگان واجد شرایط نبوده و متأسفانه از لیست ثبت نامی ها حذف می شوند.

اسلامی از افزایش ظرفیت طرح ملی مسکن در برخی استان ها خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا متقاضیان 400 هزار واحدی که مشخصات ثبت نام آن ها تکمیل و واجد شرایط هستند را مشخص و به پروژه متصل کنیم تا از وضعیت مسکن خود مطلع باشند.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار کیلومتر راه اصلی، بزرگراه و آزادراه در دست مطالعه و ساخت است، افزود: تا پایان کار این دولت دوازدهم، ۵۸۰ کیلومتر آزادراه به آزادراه ها و ۱۵۰۰ کیلومتر بزرگراه به بزرگراه های کشور اضافه می شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه امسال در سال جاری دو هزار کیلومتر راه روستایی احداث و آسفالت شد، بیان کرد: تلاش می کنیم تا راه های نیمه تمام تا پایان کار دولت، تکمیل و بهره برداری شود.

اسلامی با اشاره به اجرای ۱۱ پروژه بیمارستانی در سطح کشور، خاطرنشان کرد: از این تعداد دو پروژه در تالش و لنگرود در دست اجرا است که برای این دو پروژه ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است. وی با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این دو پروژه درمانی و بهداشتی توسط وزارت بهداشت خواهیم بود، افزود: هشت بیمارستان دیگر نیز در سایر نقاط کشور به بزودی تکمیل و به وزارت بهداشت تحویل داده خواهد شد. انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان