به گزارش لنگرخبر، نادر جهان آرای دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از چهره های بزرگ و ارزشمند ایران اسلامی بود که در فراق این عزیز بزرگوار، ملت ایران به سوگ نشسته است.

وی با اشاره به سؤالات دانش آموزان و اولیای محترم آنان مبنی بر تعطیلی مدارس گیلان در روز دوشنبه و سه شنبه گفت: مدارس سراسر استان گیلان در همه مقاطع دایر بوده و معلمان و همچنین دانش آموزان در کلاس های درس حاضر خواهند شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان گیلان با بیان اینکه دانش آموزان متوسطه اول و دوم در ایام امتحانات به سر می برند، افزود: تمامی امتحانات دانش آموزان، فردا دوشنبه و پس فردا سه شنبه لغو شده و همچنین برخی از امتحانات که به صورت متمرکز برگزار می شود، نیز لغو شده است.

جهان آرای با اشاره به تعطیلی برخی از مدارس شهرهای تهران، مشهد، قم و کرمان بیان کرد: با توجه به اهمیت حضور عاشقان شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی تنها در استان هایی که پیکر مطهر این شهید عزیز، تشییع می شود مدارس تعطیل شده؛ بر این اساس مدارس استان گیلان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان