به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا محیطی در خطبه های این هفته نماز جمعه کومله با بیان اینکه یکی از شرایط تقوا، مروت است، اظهار کرد: در آئینی که مروت نباشد خیری نیست و این مروت است که انسان را به سوی همه مکارم اخلاقی برمی انگیزد.

وی با بیان اینکه مروت همه مکارم اخلاقی را در برمی گیرد، گفت: مروت یعنی همه زیبایی های داخلی و باطنی که در انسان وجود داشته باشد و آن کسی مرد است که همه زیبایی ها در درونش باشد.

امام جمعه کومله با اشاره به جنایت های آمریکا در جهان و خاورمیانه افزود: ملت ایران رژیم شاهنشاهی را نابود و دست آمریکا را از کشور دور کرد و ان شالله به زودی دست آمریکا از عراق و خاورمیانه دور و باید به قاره خود بازگردد.

محیطی با بیان شهادت سردار سلیمانی باعث شد تا رستاخیزی در کشورها به پا شد، تصریح کرد: همه در مقابل شهادت سر تعظیم فرود می آوریم و این دری است که خدا آن را برای اولیا خاص خود گشوده است و سردار سلیمانی یکی از آن ها بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی دارای صفت جامع مروت و مردانگی است، گفت: حتی دشمن هم به مردانگی حاج قاسم اطمینان داشت ولی نتوانستند حیات سردار سلیمانی را تحمل کنند و دست به این ترور کردند.

امام جمعه کومله با بیان اینکه هرروز نصرت الهی شامل جبهه مقامت با شتاب و سرعت می شود، افزود: دستاورد سردار سلیمانی برای همه ملت ایران و جهان وحدت کلمه بین امت ها است که همه اولیا و فرستادگان خدا برای وحدت امت ها تلاش و در این راه جان خود را فدا کردند و حاج قاسم نیز در این مسیر حرکت کرد و به شهادت رسید.

محیطی با بیان اینکه همه اقشار به خاطر زیبایی درونی و فطرت پاک شهید سلیمانی شیفته حاج قاسم شدند، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی به هیچ حزب و جناحی تعلق نداشت و همه عمر خود را درراه ولایت و خدمت به ملت صرف کرد.

 



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان