به گزارش لنگرخبر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود، سهراب مقدسی از اکران فیلم سینمایی بنیامین در شهرستان لنگرود همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت : اکران فیلم سینمایی بنیامین در قالب طرح « سینما سلام » به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح دوشنبه ۳۰ دیماه سالجاری برای مدارس شهرستان لنگرود صورت می گیرد.



 مقدسی هدف از اکران این فیلم منتخب جشنواره را حمایت مالی و معنوی از این فیلم و به معرض نمایش گذاشتن توانایی عوامل سازنده آن عنوان کرد و افزود: « بنیامین» فیلمی جذّاب و مهیّج برای کودکان است که به عنوان اولین پویانمایی سال ۹۸ در سینماهای سراسر کشور اکران شد.





 وی خاطرنشان کرد: پویانمایی «بنیامین» شهریور ماه امسال با حضور در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان مورد استقبال کودکان و خانواده ها قرار گرفت و توانست جایزه بهترین پویانمایی این جشنواره را کسب کند. این پویانمایی جزء یکی از پویانمایی های راه یافته به سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر می باشد.





 مقدسی همچنین گفت: با همکاری ادارات آموزش و پرورش و بهزیستی لنگرود ، اکران فیلم های منطقه پرواز ممنوع ، بنیامین و آخرین داستان برای کودکان و نوجوانان لنگرودی با استقبال چشمگیر خانواده ها از شهریور آغاز و تاکنون ادامه داشته است.





 با توجه به تعطیلی سینما در شهرستان لنگرود ، اکران عمومی فیلم های سینمایی در قالب طرح ملی « سینما سلام » سه شنبه هر هفته در دو نوبت ساعت های ۵ و ۷ عصر صورت می گیرد و علاقه مندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۲۵۲۳۱۰۰ تماس حاصل نمایند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان