به گزارش لنگرخبر به نقل از شبستان،« علیرضا مسچیان» در جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر کi در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد با اشاره به حضور و مشارکت روستاییان در برگزاری باشکوه آئین های بزرگداشت دهه فجر گفت: انقلاب ما برگرفته از قیام ابا عبدالله الحسین(ع) و معمار کبیر انقلاب اسلامی است و انقلاب ما با گذشت این همه سال رنگ کهنگی به خود نگرفته و نفس تازه ای در چله دوم انقلاب دمیده شده است که انقلاب اسلامی را بیمه می کند.



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود با اشاره به نقش پررنگ روستاها در پیروزی انقلاب اسلامی و اینکه فاصله طبقاتی و تبعیض بین روستا و شهر یکی از کانون های مهم در انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: ما برای این انقلاب خون ها داده ایم و تحت هیچ شرایطی از موضع و پشتیبانی خودمان دست برنخواهیم برداشت و با نگاه به تجربیات گذشته و با روحیه جهادی در گام دوم انقلاب حرکت خواهیم کرد.





مسچیان از برگزاری همایش انقلاب در بیش از ۲۰ روستای شهرستان خبر داد و افزود: رژه کشاورزان با ادوات کشاورزی، دیدار با خانواده های شهدا، ویزیت رایگان در سطح روستاها، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، جشنواره غذاهای محلی، برگزاری یادواره های شهدا، کلاس های توجیهی و... از جمله برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.





معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود تاکید کرد: محتوای برنامه های بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم و مردم را برای حضور پرشور در دوم اسفند تشویق کند.





گفتنی است، کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر لنگرود در سال گذشته توانست رتبه سوم را در بین کمیته های روستایی استان گیلان کسب کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان