به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی قلعه امروز در مراسم آئین تکریم و معارفه امام جمعه لنگرود در سالن اجتماعات فرمانداری با اشاره به ادعای آمریکا برای مبارزه با ترورسیم اظهار کرد: معامله قرن و آشتی عرب و یهودی ها از طرح های دیگری است که برای انجام آن تلاش می کند که هدف رسیدن به اهداف نظام خود است.



مدیر حراست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه در طول تاریخ همواره شاهد اختلاف افکنی بین مسلمانان توسط آمریکا بودیم، گفت: مواجه با نظام اسلامی در حوزه خاورمیانه کاری بود که از دولت ترامپ آغاز شد و مدعی هستند که باید تکلیف ایران را مشخص کنند.



وی با بیان اینکه گره زدن برجام یکی از راهبردهای آمریکا برای مواجه با نظام اسلامی است، افزود: آمریکا جرأت جنگ نظامی با ایران را ندارند ولی از طریق جنگ نرم تلاش می کنند تا اهداف جنگ نظامی را به پیش ببرند.



قلعه با بیان اینکه آمریکا جنگ نرم را جایگزین جنگ نظامی کرده، تصریح کرد: تحریم و فشار اقتصادی در همه زمینه ها به خصوص حوزه سلامت نشانه ای است که آمریکا به سمت ایران گرفته و باید در این زمینه بسیار هوشیارانه عمل کرد.



مدیر حراست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به برنامه ریزی دشمن از اعتراضات مدنی مردم بیان کرد: عدم وجود برنامه ریزی و هدف گذاری برای دریافت انتقادات و اعتراضات مدنی موجب شده تا دشمن در میان دغدغه های مردم پنهان شده و مطالبه گری به حق مردم را به اعتراضات سیاسی علیه نظام تبدیل کنند.



وی تغییر ذائقه های مردم از طریق مادی و معنوی را از دیگر برنامه های دشمن برشمرد و گفت: تمام هدف دشمن این است که میزان نفوذ ایران در حوزه خاورمیانه را بکاهد تا بتواند خودش در این منطقه ماندگار و توطئه های خود را پیش ببرد.



مأموریت چهارگانه نهاد نماز جمعه در راستای تمدن سازی



رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان نیز با بیان اینکه با اشاره به ارسال برنامه ها به ائمه جمعه اظهار کرد: نهاد نماز جمعه برنامه محور شده و این گونه نیست که امام جمعه به تشخیص  خودکارها را انجام دهد و برنامه ها به صورت مشخص به امام جمعه ها ارسال می شود.



حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی، حوزه جوانان، دانشجویان و دانش آموزان، مساجد و جبهه فرهنگی چهار برنامه ستاد نماز جمعه است، گفت: نهاد نماز جمعه در راستای تمدن سازی در راستای گام دوم وظیفه اش را با جدیت پیگیری می کند و نماز جمعه به عنوان محور اتحاد بین مردم و مسؤولان نقش اساسی و محوری دارد.



وی با بیان اینکه نماز جمعه تریبون نظام و مردم است، افزود: امام جمعه با شنیدن درد و دل های مردم گلایه ها را جهت حل مشکلات و بهبود کارها به مسؤولان گوشزد می کند و مردم نیز آثار این کار را به خوبی مشاهده می کنند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان