به گزارش لنگرخبر، سیروس شفقی امروز در مراسم آئین تکریم و معارفه امام جمعه لنگرود در سالن اجتماعات فرمانداری  با بیان اینکه دهه فجر مقطعی برای رهایی مردم ایران از ظلم و جور است، اظهار کرد: فجر به برکت معنویت امام خمینی (ره) موجب شد تا دل های همه مردم یک دل شود و رژیم شاهنشاهی را اخراج کرده و انقلاب پیروز شد.



وی با بیان اینکه انقلاب را مدیون رهنمودهای امام خمینی (ره) و در حال حاضر امام خامنه ای هستیم، افزود: دشمنان از روز اول انقلاب تاکنون هر چه در توان داشتند علیه ایران به کار بستند ولی با پشتیبانی مردم از ولایت فقیه توطئه های دشمن خنثی شد.



فرماندار لنگرود با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان خدمات دولت به مردم است، گفت: در دهه فجر امسال پروژه هایی را برای بهره برداری در نظر گرفتیم که دارای پیشرفت و تکمیل هستند باشد که طبق این برنامه در دهه فجر سال جاری، 57 پروژه بااعتبار 27 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.



شفقی با اشاره به برگزاری مجلس یازدهم در اسفندماه بیان کرد: انتخابات آتی از اهمیت خاصی نسبت به دوره های گذشته برخوردار است و مردم در این دوره نیز آزادانه کاندیداهای موردنظر خود را انتخاب می کنند و این اوج مردم سالاری دینی است.



وی با بیان اینکه مهم ترین هدف دولت برای برگزاری انتخابات عمل به قانون و صیانت از آرا است، تصریح کرد: مهم ترین اصل در همه عرصه ها و زمینه ها حفظ نظام است و نباید در درگیری های سیاسی از این اصل مهم غافل شد و باید نقش خود را به عنوان یک فرد به خوبی ایفا کنیم.



فرماندار لنگرود با بیان اینکه مردم همواره با عمل بصیرت گونه خود معادلات دشمن را بر هم زده اند، گفت: هیچ یکی از کارکنان و مدیران دولتی حق حمایت از کاندیدا خاصی را ندارند و باید کار اصلی خود در چارچوب قانون را انجام دهند.



شفقی با بیان اینکه نماز جمعه یکی از برکات انقلاب و اسلام است، افزود: لنگرود به دلیل وجود مردمی مذهبی و بصیر جزو پرشورترین نماز جمعه در سطح استان گیلان محسوب می شود که این به کیفیت نماز جمعه نیز اضافه می کند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان