به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی امروز در مراسم آئین تکریم و معارفه امام جمعه لنگرود در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه همه ما امروز بر سفره انقلاب نشسته ایم، اظهار کرد: امام خمینی (ره) برای برپایی انقلاب ملامت ها و رنج های زیادی کشیدند ولی دست از آرمان و اهداف اسلامی خود برنداشتند و امروز چله انقلاب را پست سر گذاشته ایم.



وی با بیان اینکه نماز جمعه دو ویژگی اساسی دارد که عبادت های دیگر دارای این ویژگی نیست، گفت: اگر حکم ولی فقیه برای برپایی نماز جمعه نباشد و این نماز به جماعت نباشد آن را نمی توان نماز جمعه دانست و مشروعیت ندارد.



امام جمعه لنگرود با بیان اینکه نماز جمعه باید تبیین کننده مواضع نظام و مکانی برای رفع مشکلات مردم باشد، تصریح کرد: امام جمعه با همه مسؤولان رفیق خواهد بود و همه ما یک نظام هستیم و هیچ مرزی بین این نظام نیست و همه باید در راستای آرمان های امام و شهدا حرکت کنیم.



نقوی با بیان اینکه دست نیاز به سوی همه مردم شهرستان دراز می کنم، افزود: ان شالله تمام تلاش خود را به کار می گیرم که در خدمت مردم بوده و با پیگیری و همراهی با مسؤولان مشکلات مردم نیز مرتفع شود.



مردم امام جمعه جدید را یاری کنند



امام جمعه سابق لنگرود نیز با ابراز خوشحالی از اینکه مدتی خادم مردم این شهرستان بوده، اظهار کرد: ائمه جمعه نقش برجسته ای برای حفظ وحدت در بین مردم و مسؤولان و اجرای برنامه های فرهنگی در راستای اهداف دارد.



حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی با بیان اینکه مردم کمک کردند که نماز جمعه لنگرود به نماز جمعه ای مطالبه گر تبدیل شد، گفت: از ستاد نماز جمعه جوانی که در طول فعالیت در لنگرود در خدمتشان بودم تقدیر و تشکر می کنم که یکی از محورهای فرهنگی این شهر شدند.



وی با بیان اینکه از همه مردم طلب حلالیت می کنم، افزود: از همه کسانی که در مدت فعالیت در لنگرود در خدمتشان بودم درخواست دارم تا مانند گذشته دست امام جمعه را بفشارند و او را یاری کنند.



به گزارش لنگرخبر، در پایان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی به عنوان امام جمعه لنگرود منصوب و از تلاش های حجت الاسلام والملسمین سید جواد سلیمانی تقدیر شد.



انتهای ژیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان