سیروس شفقی در گفت وگو با لنگرخبر با اشاره به وضعیت تاکنون شهرستان لنگرود بعد از برف اظهار کرد: در حال حاضر صد در صد برق شهر لنگرود وصل بوده و ۸۰ درصد روستاهای بخش مرکزی و ۹۵ درصد شهر شلمان و روستاها نیز برق دار هستند.



وی با بیان اینکه با اشاره به برق دار بودن ۹۵ درصد شهر کومله و ۶۰ درصد روستاهای کومله گفت: ۹۵ درصد شهر اطاقور، ۴۰ درصد روستاهای اطاقور نیز برق دار هستند و با توجه به تلاش اکیپ های برق رسانی، اتصال ۷۰ درصد برق در چاف و چمخاله تا پایان شب افزایش قابل ملاحظه ای خواهد داشت.



فرماندار لنگرود با اشاره به وصل بودن 95 درصد آب شهری در شهر لنگرود افزود: از ۲۰ هزار مشترک آب روستایی، سه هزار و ۴۰۰ مشترک فاقد آب هستند که تا ساعاتی دیگر آب شرب یک هزار و ۴۰۰ مشترک وصل خواهد شد.



شفقی با بیان اینکه در حال حاضر کلیه راه های اصلی و بین شهری شهرستان لنگرود باز است، تصریح کرد: راه های ارتباطی ۱۲۵ روستای شهرستان باز بوده و راه ارتباطی ۷۵ روستا در بخش کوهستانی و جنگلی اطاقور هنوز بازگشایی نشده که راهداران در تلاش برای بازگشایی هستند.



وی با بیان اینکه تاکنون ۳۲ روستا فاقد آب شرب هستند، خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۲۲ روستا در بخش اطاقور و یک روستا در کومله وجود دارد که تا پایان امشب آب ۱۰ روستا وصل خواهد شد.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان