به گزارش لنگرخبر، دکتر محمد امامی کورنده ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا ( س) و مقام مادر و روز زن و تولد امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی، گفت: سالهاست در لنگرود حضور بانوان در سیستم های مدیریتی سطح شهرستان بسیار کمرنگ و این آسیب زمینه آینده نگری در خصوص بانوان را به خطر می اندازد.



وی با اشاره به افق سند چشم انداز ۱۴۰۴، گفت: توسعه ی جامعه ایران اسلامی بدون مشارکت زنان به طور کامل محقق نخواهد شد و جایگاه دختران و زنان در جامعه و حضور بانوان در پست های مدیریتی برای تحقق اهداف سند چشم اندازه باید دیده شود.



نامزد جوان مجلس یازدهم در لنگرود ، ایجاد بستر مناسب برای ارتقا جایگاه بانوان در عرصه های مدیریتی سطح شهرستان را یکی از اولویت های خود اعلام و تصریح کرد:دختران و بانوان لنگرودی در با حضور در سطوح مختلف استانی و کشوری به عنوان نمایندگانی از شهرستان باید از طرح ها و ایده های خود دفاع و به توسعه شهرستان کمک کنند.



وی با اشاره به حضور بانوان توانمند در حوزه دانشگاه، هیئت های علمی و شرکت های دانش بنیان و بانوان کارآفرین در سطح شهرستان، افزود، قدرت و توانمندی نهفته ی این عزیزان باید شکوفا شود و من به همه مردم شهرستان لنگرود اثبات می کنم که حضور بانوان در سطوح مختلف مدیریتی یقینا به توسعه شهرستان کمک می کند و به اعتقاد من اعتماد به دختران و بانوان شهرستان لنگرود یعنی آینده نگری برای ایرانی سربلند.



مجری، گوینده و برنامه ساز صداوسیما با بیان اینکه تاکنون برنامه های بسیار جهت تقویت اعتماد به نفس و سطح توانمندی های دختران و بانوان کشور ساخته است افزود؛ بانوان در سطوح مختلف ادارات شهرستان لنگرود از جایگاه مطلوبی برخوردار نیستند و یقینا باید انگیزه لازم در سطوح مختلف سیستم ادارات برای آنها افزایش یابد چرا که این بانوان ما هستند که خانواده های ایرانی و اسلامی را حفظ می کنند و توسعه خانواده های سالم نشان دهنده سلامت اجتماع و فرهنگ هر کشور است.



مدیر روابط عمومی انجمن علمی مدیریت استراتژیک ایران افزود؛ نقش مادران در پرورش فرزندان کارآفرین و برنامه ریزی برای آینده ی فرزندان ایران زمین بسیار حائز اهمیت است و لذا این دختران و بانوان امروز ما هستند که مادران آینده خواهند بود و این نگاه باید در سطح شهرستان با دقت فراوان گسترده شود.



وی گفت؛ بانوان و زنان ما می توانند سرنوشت مطلوب برای انتخابات را رقم بزنند و در روند توسعه مشارکت، حضور موثری داشته باشند.



محمد امامی کورنده فرزند محمود مشهور به نام مستعار هومن با کد ۱۸ نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنگرود است. پدر ایشان از پزشکان سرشناس لنگرودی و استاد فرهیخته ی دانشگاه تهران بود که طی ۵۰ سال به مردم غیرتمند لنگرود خدمات شایسته ای در حوزه طب و پزشکی ارائه نمود.



منتظر ادامه برنامه های تنها نامزد جوان و آینده نگر این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنگرود باشید.



این نامزد جوان گفت شماره های تماس و ارتباط من در اختیار همه مردم شریف لنگرود است و با پیام به واتس اپ و تلگرام درد و رنج تک تک آنها را خواهم شنید و برای حضور در محله های آن عزیزان به عنوان یک سرباز آماده در خدمتم.

۰۹۱۲۶۹۶۵۴۷۷

۰۹۱۱۱۳۷۴۱۴۲

M.emami.irib اینستاگرام

کانال تلگرام # لنگر_رود



 



همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان