مجلس قوی به انقلاب عزت می دهد

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ۱۴:۰۰ چاپ کد خبر: 109877

به گزارش لنگرخبر، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در نخستین گردهمایی ۳۴۰ زن رزمنده ایثارگر استان گیلان در دانشکده پرستاری و پیراپزشکی لنگرود با بیان اینکه خون سردار سلیمانی جوشش بزرگی در ادامه انقلاب ایجاد کرد، اظهار کرد: شهید سلیمانی شاگرد بزرگ مکتب امام و انقلاب بود که تمام وجود خود را برای انقلاب و اسلام قرار داد و در این راه باک از هیچ کسی نداشت.

وی با بیان اینکه کار برای رضای خدا بسیار سخت است، گفت: حرف زدن درباره کار برای رضای خدا دشوار است ولی مادران الگوی بارز انسانی هایی هستند که برای رضای خدا کار می کنند و در این راه نیز استقامت دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در اوایل انقلاب روزانه بیش از صد نفر توسط منافقین به شهادت می رسیدند، تصریح کرد: در آن شرایط که کشور و مسؤولhن در بحران و شتاب زدگی و درگیری بودند آمریکا و هم پیمانانش نیز جنگ هشت ساله را بر ایران تحمیل کردند تا انقلاب را ساقط کنند.

عبدالله پور با بیان اینکه تمام وجود شهید حاج قاسم سلیمانی برای خدا و رضای او بود، افزود: شهید سلیمانی پدیده ای است که بعد از شهادت خود، دو یوم الله خلق کرد که حضور مردم میلیونی مردم در تشییع پیکر پاک وی و حمله دقیق موشکی ایران به عین الاسد بود.

وی با اشاره به اینکه جنگ امروز جنگ تکنولوژی و الکترونیک است، گفت: آمریکا امروز متوجه قدرت ایران در زمینه جنگ الکترونیک شده و در این زمینه در سردرگمی به سر می برد که چگونه ایران به سرعت به رشد در این زمینه رسیده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در دوم اسفند بیان کرد: در چند ماه اخیر دشمن از طریق فضای مجازی و حقیقی به دنبال ناامید کردن مردم برای عدم حضور در پای صندوق های رأی هستند ولی مردم مجداا با حضور خود وفاداری خود به انقلاب را به رخ دشمن می کشند.

عبدالله پور با بیان اینکه مجلس قوی به انقلاب عزت می دهد، گفت: باید در انتخاب نماینده مجلس دقت لازم را به کار گرفت و کسی را انتخاب کرد که از جنس مردم و وفادار باشد نه اینکه بعد از حضور در مجلس به فر اطرافیان و خودش باشد.

 

به گزارش فارس، در پایان این مراسم کتاب صوتی پرواز دل ها از خاطرات زنان رزمنده و ایثارگر استان گیلان، رونمایی و تعدادی از مادران و همسران شهدا تجلیل شدند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان