دکتر رامین غلامپور در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با تأکید بر رعایت مراقبت های بهداشتی در شرایط اضطرار فعلی اظهار کرد: از همه مردم خواهشمندیم که در خانه های خود بمانند و به هیچ وجه از منازل خود خارج نشوند تا با همکاری یکدیگر از شر این ویروس منحوس خلاص شویم.

وی با اشاره به مرگ ۸ نفر براثر بیماری حاد تنفسی و یا آنفلوانزای شدید مشکوک به کرونا افزود: در حال حاضر ۶۴ نفر از همشهریان ما در بیمارستان امینی لنگرود به دلیل بیماری آنفولانزا شدید، بیماری های تنفسی و مشکوک به کرونا قرنطینه هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنگرود با اشاره به بهبود و ترخیص ۳۵ بیمار مشکوک به کرونا و یا بیماری های تنفسی گفت:  در بیمارستان امینی با کمک شبکه بهداشت و کادر پزشکان و پرستاران از بیماران مشکوک به آنفلوآنزا و کرونا مراقبت های درمانی خوبی صورت می گیرد تا سریع تر به بهبودی دست یابند.

غلامپور با اشاره به اینکه در حال حاضر پزشکان و پرستان به صورت چند شیفته مشغول به تلاش و خدمت هستند، تصریح کرد: همه پرسنل در این جنگ نابرابر از جان ودل مایه می گذارند و همچنین با کمک خیرین شهرستان توانستیم تعدادی از تجهیزات بهداشتی و پزشکی را برای کادرهای درمانی تهیه کنیم.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان