حسین مصطفی پور دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه وظیفه سپاه کمک به مردم در همه بحران ها است، اظهار کرد: حتماً در این چند روز دیدید که پرستاران و پزشکان با چه فداکاری و جان فشانی دارند به بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا خدمات رسانی می کنند و سپاه هم در این شرایط در کنار پرستاران، پزشکان و پرسنل تمام بیمارستان های کشور است.



وی با اشاره به اعزام پزشکیاران تیپ میرزا کوچک خان سپاه برای کمک به پرستاران و پزشکان استان گفت: با توجه به کمبود کادر درمانی در بیمارستان های استان به دلیل شیوع و فراگیری ویروس کرونا مقرر شد پزشکیاران تیپ میرزا کوچک خان با حضور در دانشگاه علوم پزشکی گیلان و بیمارستان تأمین اجتماعی به کمک پرستاران و پزشکان بروند.



فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه پاسداران با اذعان به اینکه پزشکیاران تیپ میرزا کوچک خان سپاه به مراکز درمانی مختلف استان اعزام می شوند، تصریح کرد: با موافقت فرمانده نیروی زمینی سپاه ۳۰ نفر از پزشکیاران سپاه به دانشگاه علوم پزشکی و ۳۶ نفر به بیمارستان تأمین اجتماعی منتقل شده و ازآنجا به دیگر نقاط استان اعزام می شوند تا بتوانند باری را از دوش کاردرمانی استان بردارند.



مصطفی پور لازمه کنترل ویروس کرونا را همدلی و وحدت میان مسؤولان و نهادهای مختلف استان گیلان دانست و بیان کرد: در فاز اول ۶۶ پزشکیار به دانشگاه علوم پزشکی معرفی شدند و آمادگی داریم تا این تعداد را به ۱۰۰ پزشکیار برسانیم.



به گزارش فارس فاز اول گندزدایی در شهرستان های شرق گیلان تیپ میرزا کوچک خان سپاه پاسداران انجام و فاز دوم آن در روزهای آینده انجام می شود.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان