«کاظم فلاحی» سکان جدید معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان را بر عهده گرفت.

 

به گزارش لنگرنیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان صبح امروز برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در جریان این مراسم با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد:ایثار و ایثارگری انسان تنها منوط به حضور در صحنه جبهه و جنگ نیست.

* ضرورت نخبه پروری در اداره های گیلان

فیروز فاضلی ادامه داد:گاه آدمی در عرصه اجتماع نیز ایثار گری های ارزشمندی را انجام می دهد که همواره شایسته تقدیر و تمجید است.

وی با بیان اینکه کاردانی و جدیت در کار درزمره ایثار گری های مذکور می باشد،یاد آورشد:معاون قبلی فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از جمله این افراد محسوب می شود.

این مسئول از راه اندازی و فعال بودن «شورای پژوهشی» و همچنین «فصلنامه پژوهشی فرهنگ گیلان» در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد و گفت:از این پس سابقه و توان «محمد حسن پور» در این بخش مورد استفاده قرار می گیرد.

وی اظهار خرسندی کرد که مهارت و توان مدیریتی همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همیشه مورد توجه دستگاه های مختلف مدیریتی استان بوده است.

فاضلی با اشاره به سابقه فعالیتی معاون فرهنگی جدید نیز تصریح کرد:معاون فرهنگی جدید اداره کل ارشاد اسلامی گیلان فردی کاردان،مسلط و مدیر بوده که در عرصه پژوهشی از سابقه  خوب و ارزشمندی برخوردار است.

وی از معاون جدید فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان فردی خوش نام در عرصه فرهنگی و پژوهشی نام برد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نخبه پروری در مجموعه های مختلف اداری را مهم برشمرد و افزود:اداره ها و سازمان های بی توجه به این امر مجموعه های مرده ای محسوب می شوند.

وی اذعان کرد: بی توجه ای به نخبه پروری در اداره ها به مانند آبی است که از سکون مرداب و سپس خشک می شود.

فاضلی تحقق سیاست های فرهنگی و اقتصادی دولت را امری مهم خواند و خاطر نشان کرد:باید با تلاش ،پشتکار و اتحاد در راستای تحقق سیاست فرهنگ درست و اقتصاد مقاومتی و ... دولت گام های موثر و موفقی برداریم.

وی ،فعالیت در حوزه فرهنگی را افتخاری بزرگ و ارزشمند دانست.

* سیاست های عالی فرهنگی در سایه همکاری و اعتماد تحقق می یابد

معاون فرهنگی جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در ادامه این مراسم تصریح کرد:تا حد توان با مجموعه و حوزه فرهنگی این اداره آشنا هستم.

کاظم فلاحی با بیان اینکه مشکلات حوزه فرهنگی استان باید با همکاری تمام فعالان این حوزه شناسایی شود،متذکر شد:رفع مشکلات و فاصله های حوزه فرهنگی گیلان منوط به همکاری اصحاب فرهنگ و هنراین استان است.

وی اضافه کرد:سیاست های عالی فرهنگی در سایه همکاری و اعتماد شکل گرفته و تحقق می یابد.

* معلمی در حوزه فرهنگی افتخار آمیز است

معاون قبلی حوزه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز تغییر و تحول مدیریتی را یک حق و جزیی از فراز و نشیب های زندگی عنوان کرد.

محمد حسن پور معلمی در حوزه فرهنگی را شغلی ارزشمند و افتخار آمیز خواند و افزود:خوشحالم که زندگی فرهنگی بنده در بخشی دیگر همچنان ادامه دارد.

*«فلاحی»جایگزین «حسن پور» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان شد

در پایان این مراسم از تلاش و همکاری «محمد حسن پور»،معاونت قبلی فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان قدردانی شد و سکان معاونت جدید فرهنگی این اداره کل به دست «کاظم فلاحی» سپرده شد.

فلاحی دارای دکترای مدیریت اقتصاد و فرهنگ بوده و سابقه دبیری شورای پژوهشی و معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و همچنین ریاست دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر استان را در کارنامه فعالیتی خود دارد.

وی همچنین رئیس اداره ادبی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستار نیز بوده است.

«محمد حسن پور » نیز از این پس با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به سمت دبیری شورای پژوهشی این اداره کل منصوب شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان