محمدعلی خداجو در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به فعالیت های انجام شده طی دو ماه گذشته از بعد از آغاز شیوع کرونا اظهار کرد: کارکنان بخشداری و دهیاری های بخش کومله از همان روزهای اول وارد میدان مبارزه با کرونا شدند و برای گندزدایی و ضدعفونی کردن روستاها اقدام به موقع کردند.

وی با بیان اینکه بخش کومله دارای 16 روستا است، گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده طی دو ماه گذشته هر روستا هشت بار با مواد استاندارد ضدعفونی فومن شیمی گندزدایی و ضدعفونی شد که این کار توسط دهیاری ها، شوراها و گروه های بسیج مردمی صورت پذیرفت.

بخشدار کومله با اشاره به توزیع بسته های بهداشتی و ضدعفونی کننده های دست بیان کرد: محلول ضدعفونی کردن دست نیز با همکاری دانشکده پزشکی شرق گیلان تولید و در بین مردم توزیع شد.

خداجو با بیان اینکه حدود 10 هزار ماسک با همکاری بسیج مردمی، شوراها، شهرداری و دهیاری ها در بین مردم توزیع شد، افزود: کومله در ایام نوروز خواستگاه مسافران زیادی بخصوص در روز سیزده بدر است که با توجه به وضعیت امسال، ورودی تمامی شهر و بخش و تمام روستاها با همکاری پلیس، بسیج، شهرداری و دهیاری ها بسته و مردم نیز در این زمینه به خوبی همکاری کردند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز بسته های غذایی با کمک خیرین تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد، تصریح کرد: با توجه به آغاز طرح مساوات، با همکاری دفتر ستاد نماز جمعه، بسیج و شهرداری، دهیاری ها و آموزش پرورش و خیرین حدود یک هزار نیازمند در کومله شناسایی شد که در ایام ماه مبارک رمضان بسته های غذایی به آنان اهدا می شود.

بخشدار کومله با اشاره به آغاز برداشت برگ سبز چای در این بخش گفت: کومله دارای بیش از یک هزار هکتار باغ چای است که در خصوص برداشت و فراوری چای طبق پروتکل بهداشتی و با نظارت های بهداشتی، هفت کارخانه چای این بخش به همراه دهیاری ها و شوراها اعلام آمادگی کرده اند.

خداجو با بیان اینکه مردم کومله در شرایط سخت کرونا در کنار هم برای شکست کرونا تلاش کردند، افزود: تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان به همراه بسیج، شهردار کومله و اعضای شوراها نیز در این شرایط دوشادوش مردم پای کار بودند که این تلاش آن ها شایسته تقدیر است.

 



انتهای پیام/

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان