موج دوم کرونا در کمین گیلانیان

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ ۱۰:۴۰ چاپ کد خبر: 111089

به گزارش گیل سو، آبتین حیدرزاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خطرناک بودن افزایش مسافران ورودی به استان گیلان اظهار کرد: در تعطیلات عید فطر به دلیل ازدحام جمعیت در استان گیلان و افزایش مسافران ورودی، احتمال شیوع موج دوم کرونا در استان وجود دارد.

وی با ابراز نگرانی از بی توجهی مردم به دستورالعمل های بهداشتی گفت: درچند روز اخیر مردم و مسافران به پروتکل های بهداشتی بی توجه بوده و تردد در اماکن عمومی با افزایش مواجه شده و این احتمال وجود دارد موج دوم کرونا در مناطق سفید و کم خطر آغاز شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اذعان به اینکه خطر کرونا همچنان در استان وجود دارد، تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار هر روز ۳۰ تا ۴۰ مورد جدید به کرونا در استان گیلان گزارش می شود لذا نباید مردم خطر ابتلا به کرونا را تمام شده فرض کنند.

حیدرزاده با درخواست از مردم درخصوص رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: کادر درمانی استان در طی سه تا چهار ماه گذشته، بصورت شبانه روزی مشغول فعالیت و انجام خدمات رسانی به بیماران کرونایی بودند و در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و شروع موج دوم کرونا در استان با مشکل جدی مواجه می شویم.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : صدا کرونا

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان