حسن عسگری امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه شوراها به عنوان نمایندگان افکار عمومی مردم هستند، اظهار کرد: اعضای شوراهای شهر و روستا از طریق انتخابات انتخاب می شوند تا به عنوان نمایندگان افکار عمومی، پیگیر برنامه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و غیره جهت توسعه و پیشرفت شهر و روستاها باشند.

وی با بیان اینکه شهر چاف و چمخاله دارای حدود 18 کیلومتر نوار ساحلی است، گفت: وجود دریا و ساحل یکی از موهبت های الهی در این منطقه است که تلاش شد تا در دوره اخیر مدیریت شهرداری و شورای این شهر از این ظرفیت ها نیز استفاده شود.

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله با بیان اینکه انجام کارهای زیرساختی در ساحل چاف و چمخاله یکی از اقدامات انجام شده جهت بهره برداری در آینده نزدیک است، افزود: آغاز احداث طرح ساحل دریا در منطقه چاف و توسعه طرح سالم سازی دریای چمخاله ازنظر تأمین امکانات موردنیاز مردم ازجمله اقداماتی است که در طی این مدت انجام شده است.

عسگری با اشاره به احداث امکانات ویژه بانوان در ساحل چمخاله برای نخستین بار در استان گیلان تصریح کرد: این پروژه که فاز اول آن شامل ساختمان ورودی و پذیرش، رختکن و کمد لباس برای تعویض، سرویس بهداشتی و حمام، دوش، فضای سبز، مکان استراحت و غیره در سال گذشته به بهره برداری رسید مکانی امن و مطمئن برای بانوان این منطقه و همه گردشگران است تا از دریا و ساحل بتوانند استفاده کنند.

وی با اشاره به آغاز فاز دوم این پروژه بیان کرد: فاز دوم طرح سالم سازی بانوان در سال جاری آغاز می شود که امکاناتی نظیر سالن ورزشی، پارک بازی کودکان، سرسره های آبی، ماساژورمانی و کافی شاپ در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله با اشاره به امکانات طرح سالم سازی دریای چمخاله گفت: کاشت دو هزار اصله درخت توسکا، سیستم ورود و خروج الکترونیکی و پلاک خوان، ساخت پیاده راه، ارتقا سیستم نورپردازی، نصب و راه اندازی دوربین در راستای تأمین امنیت و اضافه کردن پارکینگ ازجمله اقدامات شهرداری در طرح سالم سازی چمخاله است.

عسگری با بیان اینکه شهردار چاف و چمخاله انتخاب اعضای شورای این شهر بوده است، افزود: در طی حدود چهار سال گذشته اقدامات خوبی در این شهر انجام شده که بعضاً با برخی چالش های قانونی نیز مواجهیم ولی بااین حال کارهای عمرانی بزرگی و برنامه های فرهنگی اجتماعی زیادی در این شهر انجام شده که این در سایه همدلی شهردار با اعضای شورای شهر شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه مردم این منطقه انتظار اقدامات بیشتری را از شهرداری و شورای شهر دارند، گفت: در طی چند سال گذشته همه شهرداری ها و سازمان ها با مشکلات مالی عدیده ای مواجه بودند ولی شهرداری تلاش کرد در طی این مدت علاوه بر پرداخت بدهی های گذشته این مجموعه، اقدامات و پروژه های بزرگ دیگری را نیز انجام دهد و پول های کارمندان و پیمانکاران را نیز پرداخت کند.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : خرج حسن عسگری

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان