به گزارش لنگرخبر، سیروس شفقی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه در دوران کرونا بسیاری از برنامه ریزی های کشور از بین رفت، اظهار کرد: کرونا باعث شد تا مراسم های جشن جوانان ازجمله کادرهای درمانی لغو شود و همه تلاش کردند با حذف نظریات و سلیقه های شخصی خود، جامعه را از وجود ویروس پاک کنند تا با ایجاد تجمع کرونا گسترش نیابد.



وی با بیان اینکه جوانان کشور همواره درصحنه هستند و منتظر دیکته شدن کارها توسط ارگان ها نیستند، گفت: واقعیت امروز جهان وجود ویروس کرونا است و باید همه تلاش کنیم تا این ویروس از بین برود و دراین بین تلاش کادرهای درمانی و جوانان ستودنی است.



فرماندار لنگرود با بیان اینکه اقدامات ارزشمند کادرهای درمانی در تاریخ ماندگار شده، افزود: هیچ کسی نمی تواند منکر تأثیر جوانان در جامعه شود و باید فضایی را آماده کنیم تا از فکر و ظرفیت این نیروهای قدرتمند بهتر و بیشتر به نفع کشور استفاده کنیم.



نماینده عالی دولت در لنگرود با تأکید بر توجه بیشتر به پژوهش های علمی توسط دانشگاه ها و نخبگان بیان کرد: نخبگان می توانند با تحقیق و انجام کارهای پژوهشی آسیب ها را شناسایی و راه حل های مناسب برای جلوگیری از ناهنجاری ها را جهت اجرا پیشنهاد داد.



رئیس شبکه بهداشت نیز با بیان اینکه ویروس کرونا بسیاری از معادلات جهانی را بر هم زد، اظهار کرد: بسیاری از جوانان در ایام نوروز و فصل بهار برنامه ریزی جشن ازدواج خود را گرفته بودند ولی ویروس کرونا همه جشن ها را از بین برد.



رامین غلامپور با بیان اینکه این ویروس با رعایت بهداشت و پروتکل ها از بین می رود، گفت: باید قدردان کادرهای درمانی و مجاهدان عرصه سلامت باشیم و از تجمع بیهوده در اماکن عمومی خودداری کنیم.



رئیس اداره بهزیستی لنگرود نیز با بیان اینکه امروز با چالش طلاق های پنهانی روبرو هستیم و این جدای از آمار و ارقام قانونی است، اظهار کرد: کسانی که برای طلاق اقدام می کنند زمانی به مشاوره رجوع می کنند که همه کاره ای قانونی برای طلاقشان انجام شده و حتی حرمت ها بین زوجین نیز از بین رفته است.



پیمان محمدی پور با بیان اینکه شیوه طلاق که به صورت قانونی ترسیم شده دارای اشکالاتی است و این قانون نیاز به تغییر دارد، گفت: دانشگاه ها و نخبگان می توانند با ارائه راه حل های مناسب را به دستگاه ها جهت اجرا ارائه دهند تا شاهد طلاق های پنهان و عاطفی بین زوجین نباشیم.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان