به گزارش لنگرخبر، سید مهدی رجایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این واحدهای تجاری شهرداری در خیابان جمهوری، جنب پارک حاشیه ای و در مسیر جاده چمخاله در دست ساخت است.



وی افزود: ساخت این واحدهای تجاری در دو طبقه انجام می شود که در طبقه همکف ۳۲ واحد تجاری و در طبقه دوم پنج واحد پذیرایی و خدماتی، هر کدام به متراژ ۱۵ الی ۲۰ متر مربع در حال ساخت است.



شهردار لنگرود با بیان اینکه ساخت این واحدها به صورت مشارکتی توسط سرمایه گذار بخش خصوصی و شهرداری انجام می شود، افزود: شهرداری زمین مناسب به همراه مجوز پروانه ساخت در اختیار سرمایه گذار بخش خصوصی قرار داده و برای ساخت این واحدها حدود ۶۲ میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده است.



رجایی اضافه کرد: ساخت این واحدهای تجاری از سال گذشته آغاز شده و تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش بینی می شود ساخت آن تا شش ماه آینده به پایان برسد.



وی هدف از ساخت این واحدهای تجاری را ایجاد منابع درآمد پایدار برای شهرداری عنوان کرد و افزود: این واحدهای تجاری و پذیرایی در مسیر زیبای جاده چمخاله قرار دارد و مسافران و گردشگرانی که قصد رفتن به ساحل خزر را دارند، از امکانات آن بهره مند خواهند شد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان