به گزارش لنگرخبر، «سبحان تاور » در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز ( یکشنبه،۱۹ مرداد)  در دفتر فرماندهی تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و روز خبرنگار، گفت: اهمیت و ارزش کار خبری از دیدگاه مرحوم آیت الله بهجت به گونه ای است که ایشان ارزش کار خبر را از علما کمتر ندانستند و معتقدند که این خبرنگاران هستند که حرف علما را به گوش مردم می رسانند.



 



فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان با اشاره به نوع آموزش در سطح نیروی زمینی، افزود: تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان یکی از چهار یگان نیروی مخصوص است که باید ظرفیت های این تیپ با کمک و مساعدت خبرنگاران در سطح استان شناخته شود .



 



وی با اشاره به عملیات روانی در بحث اخبار توسط دشمنان، تصریح کرد: تولید نوع خبر به قدری دارای ارزش است که می تواند با ایجاد عملیات روانی، موضوع مورد نظر را به سمت دیگری هدایت دهند.



* انعکاس دستاوردهای نظام موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود



حجت الاسلام «یعقوب نمازی » نیز در این مراسم با اشاره به اینکه خبرنگاری یکی از مشاغل سخت و در عین حال با ارزش  محسوب می شود گفت: دشمن با تمام قوا نسبت به اسلام، نظام و خدمات نظام موضع گیری کرده و این خدمات را با ایجاد فضای رسانه ای به چالش می کشاند.



 



نماینده ولی فقیه در تیپ تکاور نیروی مخصوص میرزا کوچک خان تصریح کرد: خبرنگاران باید با تعامل بین مردم و مسئولان، خدمات نظام را منعکس کنند.



 



حجت الاسلام نمازی با اشاره به انجام کمک های مومنانه در دوران کرونایی توسط مجموعه سپاه، خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده باید توسط خبرنگاران منعکس شود و انعکاس دستاوردهای نظام موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.



 



همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان