به گزارش لنگرخبر، منوچهر مهدی پور امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت این روز اظهار کرد: هرروز روز خبرنگار است و همه ما به نوعی با خبرنگاران و خبر زندگی می کنیم.

وی عشق و علاقه را یکی از ویژگی ها خبرنگاران است و گفت: امروز همه نقصان ها از سوی رسانه های دشمن به سمت نظام نشانه گرفته شده و رسانه های کشور می توانند برای مقابله با دشمن علاوه بر اطلاع رسانی از خدمات نظام، امیدآفرینی نیز کنند

شهردار کومله با بیان اینکه بسیاری از کشورهای مدعی قدرت در برابر ویروس کرونا زانو زدند، تصریح کرد: ویروس کرونا کشور ایران را نیز مورد هجمه قرارداد ولی با همکاری مردم مشکلات در داخل کشور مانند بسیاری از دیگر کشورها نبود و خود مردم با تهیه بسته های معیشتی به همنوع خود کمک کردند.

مهدی پور با بیان اینکه حدود 9 ماه از حضور بنده به عنوان شهردار می گذرد، افزود: در این مدت کوتاه نمی توان گزارش کامل و دقیقی ارائه داد ولی تلاش می کنیم تا با انجام کارهای شایسته و درخور، شأن مردم این شهر در سال آینده گزارش بهتری را از طریق رسانه به مردم اطلاع رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه ساماندهی و نظم اداری نخستین و مهمترین برنامه ای بود که در طی این مدت در شهرداری انجام شد، گفت: لوله گذاری و آسفالت بالغ بر 2600 مترمربع و پیاده روسازی و جدول گذاری ازجمله اقداماتی بود که در طی 9 ماه گذشته انجام شد.

شهردار کومله با بیان اینکه زیباسازی بصری در اولویت کارهای شهرداری و شورا است، افزود: بازسازی مزار شهدای کومله و الحاق زمین به آرامستان شهر، پروژه ساماندهی نگین سبز کومله و تکمیل پارک باغ 13 بدر طی چهار ماه آینده و خرید چند ناوگان خودرویی ازجمله دیگر اقداماتی بود که طی چند ماه گذشته انجام شد.

مهدی پور با بیان اینکه تمام تلاش این است که اقدامات اجرایی در زمینه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و ورزشی با برنامه دقیق و مدون انجام شود، افزود: رضایت شهروندان در دستور کار شهرداری و شورا است و هرروز ملاقات عمومی با مردم برگزار می شود و منوط به یک ساعت یا روز خاص نکرده ایم تا کارهای مردم تسریع شود.

سیده مائده هاشمی رئیس شورای شهر کومله نیز با بیان اینکه خبرنگاران روشنایی در ظلمات هستند، اظهار کرد: خبرنگاران همه مشقت ها را به جان خریده تا اخبار را به دقت و سرعت و صراحت برای مردم اطلاع رسانی کنند.

عضو شورای شهر کومله نیز با بیان اینکه خبرنگاری صرفاً شغل نیست و یک حس وظیفه شناسی است، اظهار کرد: میزان سازندگی خبرنگاران در جامعه حد و گسترده مشخصی ندارد و تمام تلاش خودشان را برای توسعه و پیشرفت و آبادانی شهرها می کشند.

مسلم نیک نام با بیان اینکه تاریخ با خبرنگاران و روایان ماندگار شده است، گفت: حضرت زینب بزرگ ترین خبرنگار و روای مهم ترین رخداد تاریخی است که باوجود مشقت های فراوان آن رخداد مهم تاریخی برای امروز ماندگار کرد.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید به مقاله نویسی توجه بیشتری کنند، افزود: یادداشت نویسی و مقاله های پژوهشی موجب افزایش آگاهی مخاطبان و تنویر افکار عمومی می شود و لازم است به این موضوع مهم توجه شود.

کوروش امیدی راد عضو شورای شهر کومله نیز با بیان اینکه خبرنگاری شغلی پرحاشیه و سختی است، اظهار کرد: هنوز خبرنگاران به آن آزادی بیان لازم دست نیافته اند و اگر آزادی بیان در چارچوب قانونی برای اصحاب رسانه ایجاد شود قطعاً جلوی خیلی از مفاسد گرفته و پیشرفت زودتر حاصل می شود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان