به گزارش لنگرخبر، سیروس شفقی امروز در نشست خبری در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود با اشاره به برنامه هفته دولت در این شهرستان اظهار کرد: در هفته دولت امسال 117 طرح و پروژه بااعتبار 130 میلیارد و 76 میلیون تومان به بهره برداری می رسد که میزان اعتبارات پروژه ها نسبت به سال گذشته 117 درصد رشد داشته است.



وی با اشاره به اجرا و بهره برداری از 11 پروژه توسط بخش خصوصی گفت: برای این تعداد پروژه 15 میلیارد تومان اعتبار هزینه که برای 56 نفر اشتغال زایی به صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام می شود.



فرماندار لنگرود با اشاره اعلام برنامه های مهم در هفته دولت تصریح کرد: افتتاح پروژه های برق رسانی، افتتاح 36 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد، افتتاح واحدهای اشتغال زایی، افتتاح پروژه های عام المنفعه شهرداری های کومله و لنگرود ازجمله پروژه های مهم هفته دولت امسال است.



شفقی با بیان اینکه بیمارستان شهید حسین پور شلمانی نیز بااعتبار 90 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد، افزود: یکی از دغدغه های مردم شهرستان لنگرود عدم وجود پایگاه هواشناسی بود که با پیگیری های انجام شده، ایستگاه اقلیم شناسی خودکار در پارک فجر لنگرود افتتاح می شود.



وی با اشاره به اجرای پروژه های برق شهری و روستایی گفت: برای پروژه های برق در هفته دولت امسال 22 پروژه و طرح اجرا می شود که میزان اعتبارات این تعداد پروژه دو میلیارد و 600 میلیون تومان است.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان