به گزارش لنگرخبر، «مصطفی احمدی» در مراسم افتتاح پروژه های برق که به صورت همزمان در روستای خانه پُشتان بخش اطاقور برگزار شد، گفت: پروژه های اداره برق در راستای تامین برق، رفع ضعف برق و پایداری خطوط انجام می شود که در این زمینه پروژه های بزرگی با پیگیری فرماندار و نماینده شهرستان در حال اجراست.

 

رییس اداره برق شهرستان لنگرود با اشاره به مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمنان، تصریح کرد: خوشبختانه علی رغم وجود مشکلات با رشد پروژه های عمرانی در حوزه برق روبه رو هستیم.

 

احمدی درادامه داد: نصب ۲۲ پست هوایی برای رفع ضعف برق با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال در ایام تابستان انجام شد.

 

وی از تقویت ۳۳ پست هوایی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: احداث شبکه فشار متوسط هوایی به طول سه کیلومتر و احداث شبکه فشار ضعیف هوایی به طول ۱۱ کیلومتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی اجرایی شد.

 

احمدی ضمن بیان خبری امیدوار کننده برای مردم شهرستان لنگرود، گفت: خوشبختانه برای اولین بار اعتبار خوبی توسط نماینده شهرستان از بخش کمیسیون انرژی به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال جهت کابلی کردن شبکه های فشار ضعیف اختصاص یافت.

 

رییس اداره برق شهرستان لنگرود ادامه داد: مزیت کابلی کردن شبکه های فشار ضعیف این است که در بحران ها که به هر دلیلی سیم های برق دچار اتصالی و قطعی می شود، جلوگیری می کند که این اعتبار تخصیص یافته و ۵۱ کیلومتر شبکه فشار ضعیف کابلی می شود و بخش اعظم آن در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

 

احمدی گفت: رفع ضعف برق روستای خانه پشتان اطاقور با احداث ۴۵۰ شبکه فشار متوسط  و نصب پست هوایی صد با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دومین روز از هفته دولت با حضور مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان