به گزارش لنگرخبر، پروژه های شهرداری کومله در چهارمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان لنگرود به بهره برداری رسید.

« سیروس شفقی» در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: امروز با تلاش و وفاق مجموعه مدیریت شهری کومله شاهد افتتاح پروژه هایی در جهت رفاه و آسایش شهروندان هستیم.

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به  تلاش شهرداری و اعضای شورای شهر کومله در افتتاح پروژه های عمرانی در سطح شهر، تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری زمانی موفق می شود که مردم، حاکمیت و مجموعه اجرایی به عنوان اضلاع مدیریت شهری در جهت عمران و رفاه و نشاط اجتماعی تلاش کنند.

وی با اشاره به تهدیدات دشمن  و فشارهای روانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و کارزار کرونا، گفت: با همه این مشکلات خوشبختانه در سطح کشور و به تبع در شهرستان شاهد افتتاح پروژه های خوبی هستیم به طوری که ۱۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان در شهرستان لنگرود به بهره برداری رسید.

« منوچهر مهدی پور » در این مراسم با بیان اینکه پروژه های عمرانی شهرداری کومله با حمایت اعضای شورا، پرداخت به موقع عوارض توسط مردم،نیروهای خدوم شهرداری و پیمانکاران محقق شد، گفت:  ۱۵ عنوان در قالب ۴۸ پروژه اجرایی با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیارد تومان در چهارمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

شهردار کومله با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی شهرداری کومله از آذر ۹۸ آغاز شد، افزود: روکش آسفالت کوچه های سطح شهر در قالب ۱۰ پروژه و به مساحت تقریبی ۱۱ هزار مترمربع، زیرسازی کوچه ها در قالب ۶ پروژه و حدود ۸ هزار مترمربع، لوله گذاری دفع آب های سطحی به طول هزار و ۵۰۰ متر در قالب ۱۳ پروژه،  لایروبی مکانیزه کلیه فاضلاب های مسدود شهر( مکانیزه و دستی) از جمله این  پروژه هاست.

مهدی پور ادامه داد: جدول گذاری خیابان ها به طول چهار هزار و۲۰۰ متر ، تخریب چهار باب مغازه فرسوده، رنگ آمیزی دیوارهای بلااستفاده و پست های برق، لوله گذاری، هدایت و دفع آب های سطحی کوچه شهید بابائیان، خیابان شهید مدرس، کوی زنده یاد محمد زاده، خیابان های شهید رزاقی، شهید بهشتی، شورا، بازگشایی خیابان منتهی به نگین سبز به سمت اطاقور از دیگر پروژهه ای افتتاحی در هفته دولت است.
« سید مائده هاشمی » نیز در این مراسم محرومیت زدایی را استراتژی شورای پنجم دانست و گفت: در این راستا  شورای پنجم شهر کومله مصوبه ایجاد خیابان طبیعت به دلیل افزایش وسعت شهری را تصویب کرد.

رئیس شورای شهر کومله با اشاره به اینکه علی رغم همه مشکلات کلنگ احداث خیابان طبیعت در هفته دولت زده شد و بن بست ۵۰ ساله را از بین برد، خاطرنشان کرد: این خیابان سه منطقه لات محله، کشت سرا و خشک سل را به محیط شهری تبدیل می کند که از هر لحاظ موجب رونق شهری است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان