به گزارش لنگرخبر، قاعده کار اداری و سیستمی نظم دادن به امور جامعه و حل مشکلاتی است که بعد از بررسی توسط کارکنان دولت و برگزاری جلسات برای حل مشکلات انجام می شود ولی بعضاً برخی محیط اداری و سازمانی را با مکان های جشن و سرور اشتباه گرفته و ارباب رجوعان با مراجعه با ادارات و نهادها، حس منفی به آنان منتقل می شود که باوجوداین حجم از مشکلات چگونه برخی در حال خوش گذرانی هستند. دیده شده در برخی از اتاق های برخی از ادارات مهم شهرستان تعدادی از کارکنان همسو با یکدیگر در ساعاتی از وقت اداری، گرد هم نشسته و به ظاهر، هم زمان با انجام کارهای سازمانی و اداری، قهقهه را چاشنی کار خود می کنند تا شیرینی کار و تلاششان برای ملت افزون شود به طوری که صدای این خنده و قهقهه ها در آن سوی راهروها و اتاق ها و شاید طبقات بالا و پایین نیز شنیده شود. بعضاً دیده شده که ارباب رجوعانی با شنیدن این صداها متعجب شده و زبان به گله گشودند که چرا برخی به جای انجام کارهای مردم، سفره هفت سین لبخند برپا می کنند و بدعتی به جای خدمت به مردم برپا می کنند. قاعدتاً این نکته در ذهن مردم نقش می بندد که این قهقهه ها ناشی از بی کاری یا عدم آشنایی با ضوابط کاری و یا حتی اصول اولیه یک کارمند در محیط اداری و غیره است به طوری که باوجوداین حجم از مشکلات مردم و کارهای بر زمین مانده و جلسات بی فایده برای حل مشکلات، چگونه برخی، جلسات قهقهه را می توانند برگزار کنند و ذهن مردم از خدمت کارکنان به مردم به بدعت کارکنان تبدیل می شود. نظارت بر عملکرد کارکنان ادارات توسط مسؤولین بالادستی یکی از موضوعات مهمی است که باید به صورت مستمر انجام شود ولی بعضاً کانون ها نظارتی نیز به دلیل خود قدرت پنداری، در سفره هفت سین لبخند با دیگر همکاران خود نیز حضور می یابند و چه بد است سکوت و بی تفاوتی دیگر کارکنان در برابر این گونه تبعیض ها. انتهای پیام/
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : صدا Contributors

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان