حجت الاسلام یعقوب نمازی در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به اینکه پاسداران در همه عرصه ها حضوری فعال و جهادی داشتند، اظهار کرد: در طی ماه های گذشته شاهد شیوع ویروس کرونا در کل جهان بودیم که کشور ایران را نیز دچار چالش هایی کرد.



وی با بیان اینکه کرونا باعث تعطیلی بسیاری از کسب وکارها و آسیب جدی به خانوارهای ضعیف شد، گفت: پاسداران تیپ میرزاکوچک خان لنگرود نیز در این ایام صحنه خدمت دیگری را به نمایش گذاشتند و با تهیه بسته های معیشتی سعی کردند تا کمک کوچکی به خانوارهای بی بضاعت کنند.



مسؤول نمایندگی ولی فقیه تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان لنگرود با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش مؤمنانه توسط پاسداران این تیپ بیان کرد: در این مرحله ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان و درمجموع ۴۵ میلیون تومان تهیه و بین خانواده های ساکن در مناطق محروم ییلاقی و صعب العبور شرق گیلان توزیع شد.



نمازی با بیان اینکه بسته های معیشتی شامل گوشت، برنج، رب، روغن، مایع بهداشتی، ماکارونی، حبوبات، قندوشکر و غیره بود، افزود: هزینه تمام بسته های تهیه شده توسط پاسداران تیپ تأمین شده و در مرحله نخست این رزمایش نیز ۲۵۰ بسته به ارزش ۵۰ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع شده بود.



وی با بیان اینکه سپاه خود را حافظ جان مردم می داند و برای حفظ امنیت همواره در خط مقدم بوده است، گفت: پاسداران تیپ میرزاکوچک خان در ایام کرونا نیز رشت و شهرستان های شرق گیلان را در چندین نوبت گندزدایی و ضدعفونی کرده بودند و ازجمله جهادگران این عرصه به شمار می روند.







 







انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان