به گزارش لنگرخبر، سردار محمد امامقلی امروز در مراسم پنجمین یادواره شهدای منا استان گیلان در زمین چمن مصنوعی شهدای منا با بیان اینکه گرامیداشت شهدا یعنی درراه آنان باید باشیم و حرکت کنیم، اظهار کرد: خانواده های شهدا باید خودشان جلودار و الگو باشند و منتظر هیچ کس و مسوولی نباشند.



وی با اشاره به حمایت های عربستان سعودی از عراق برای جنگ با ایران گفت: عربستان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با دیگر هم پیمانان خود همه کارکردند تا از ادامه انقلاب اسلامی جلوگیری کنند ولی با همه مردم و رزمندگان موفق نشدن و انقلاب اسلامی از چله خود گذشت.



فرمانده پیشکسوت دوران دفاع مقدس با بیان اینکه عربستان در پشت پرده براندازی سوریه نیز نقش داشت، افزود: عربستان سال ها قبل از حضور داعش و جنگ در سوریه، از طریق فرهنگی جنگ را علیه این کشور آغاز کرده بود ولی این کار بسیار زیرکانه انجام شد.



امامقلی با بیان اینکه سعودی ها چند سال پیش به یمن حمله کرد تا سکان این کشور را به دست بگیرد، تصریح کرد: یمن دارای مردمی ضعیف است و تصور نمی کرد که چند سال حوثی ها مقابلشان با دستان خالی بایستند و حوثی ها گریبان گیر عربستان شده اند.



وی با بیان اینکه داعش مدل پیشرفته وهابی ها است، گفت: این ها علیه انسانیت جنگیدند و از هیچ جنایتی فروگذار نکردند و در مدت جنگ آن ها در سوریه و عراق بدترین جنابت ها را که به عقل که هیچ کسی نمی رسید انجام دادند و همواره ازهرجهت عربستان داعشی ها را حمایت کرد.



این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه باید سردار سلیمانی تربیت شده انقلاب و دوران جنگ تحمیلی است، افزود: راه حاج قاسم پیروی از ولایت فقیه بود و در این مسیر از تمام توان خود در طول شبانه روز استفاده می کرد.



امامقلی با بیان اینکه سردار سلیمانی چشم بینای ولی فقیه بود، تصریح کرد: دفاع از سوریه دفاع از جمهوری اسلامی بود و اگر داعش می توانست دولت ملقب به داعش را راه اندازی کنند قطعاً به ایران نیز حمله کرده و هیچ کس در ایران امنیت نداشت.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان