به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی امروز در آئین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه لنگرود با بیان اینکه یکی از طرح های دشمن پررنگ کردن مسائل فرعی در جامعه برای فراموشی مسائل اصلی است، اظهار کرد: باید ادب را همواره رعایت کرد و حتی در مواجه شدن با دشمن نیز نباید از دایره ادب خارج شد.

وی با بیان اینکه فرهنگی بی ادبی را امروز در دولتمردان آمریکا به عینه مشاهده می کنیم، افزود: آمریکا و دشمن برای اینکه خود را بالاتر نشان دهد همواره در حال خردکردن دیگر جوامع دارد و نگاه متکبرانه با کشورهایی که با آن ها نیستند دارد.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه ملت ایران ملت امام حسین و زینب کبری است که مرعوب قدرت ظاهری دشمن نمی شود، گفت: نسلی که انقلاب را درک و در دفاع مقدس حضور داشتند باید به نسل جدید معرفی شوند و در این زمینه کوتاهی زیادی می کنیم.

نقوی با بیان اینکه دورانی که در کشور کاپیتولاسیون را تصویب می کردند برای همیشه از بین رفت، تصریح کرد: رئیس جمهور اعلام کرده که هرکسی برنامه ای برای جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی دارد ارائه دهد سؤال اینجاست که خود دولت چرا در این مورد برنامه ندارد؟

وی با بیان اینکه همه دولت ها در کشور خود را از هر بدی مبرا می دانند، افزود: دولتمردان اگر اشتباهی می کنند و یا در موردی کاری گره می خورد به مردم بگویند و از مردم عذرخواهی کنند که در این صورت پیش مردم عزیز می شوند.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه وزیری اعتراف کرده که ۶ سال در حوزه مسکن کاری نکرده، گفت: جالب اینجاست که آن فرد مدعی کاندیداتوری در ریاست جمهوری است درحالی که در دوران تصدی گری خود در این کشور کار مثبتی از وی مردم احساس نکردند.

نقوی با تأکید بر اینکه با خوی اشرافی گری را همه ما کنار بگذاریم و به روحیه انقلابی گری برگردیم، تصریح کرد: باید همه مسؤولین با مردم برادر باشند و در دل مردم حضور پیدا کنند و از پشت شیشه های دودی خودروهای خارجی مشکلات مردم را بشوند.

وی با بیان اینکه راه عبور از سد مشکلات در داخل کشور است نه خارج از کشور بیان کرد: مجلس به جای ایجاد فضا برای واردکردن کالا از خارج از کشور، مشکلات سد راه تولیدکنندگان را از میان بردارد و آن وقت شاهد توسعه و ایجاد اشتغال خواهیم شد.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه هر مدیری که در بین مردم باشد و به مشکلات آنان بپردازد من طلبه دستش را می بوسم، گفت: برخی از تولیدکنندگان در همین شهرستان و استان نیازهای اولیه ایجاد اشتغال را انجام داده ولی در بروکراسی اداری گیرکرده و لازم است کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان ایجاد شود تا با بررسی مشکلات، شاهد توسعه و ایجاد اشتغال باشیم.

نقوی با تأکید بر اینکه قوه قضائیه با فساد بدون اغماض برخورد کند، افزود: اگر این مسائل در کشور با جدیت انجام شود قطعاً شاهد حل بسیاری از مشکلات در کشور خواهیم بود و توسعه در کشور را مشاهده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان