به گزارش لنگرخبر، الهام سرلاتی کارمند تامین اجتماعی سیاهکل بود که در راه بازگشت به خانه اش ناپدید شد و جسد او در جنگل های دوهزار کشف شد.



، هنوز یک ماه از روزی که الهام سرلاتی برای همیشه ناپدید شد نمی گذرد.زن جوان که کارمند تامین اجتماعی سیاهکل بود بعد از پیاده شدن از سرویس اداره،در میدان لنگرود سوار خودروی ناشناس شد تا به خانه پدرش برود.



اما بعد از آن ناگهان ناپدید شد و چند روز بعد جسد او که به طرز فجیعی به قتل رسیده بود توسط ماموران اداره برق منطقه جاده دو هزار کشف شد.



بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول با ضربات متعدد که به سر وی وارد شده بود جان خود را از دست داده بود.از طرفی مشخص شد که طلا و پول و مدارکی که همراه الهام سرلاتی بود سرقت شده بودند.



ردیابی قاتل الهام سرلاتی



تحقیقات قضائی برای یافتن ردی از متهم به قتل الهام سرلاتی در حالی آغاز شد که دوربین های مدار بسته یک جگرکی در محلی که او از سرویس اداره پیاده شد نشان می داد که الهام سرلاتی سوار یک خودرو پراید شده بوده است.



پدر الهام سرلاتی در گفتگو با رکنا در این مورد توضیح داده بود:«آن روز قرار بود الهام به خانه ما بیاید اما وقتی در میدان لنگرود از سرویس اداره شان که یک خودرو پژو پرشیا مشکی بود پیاده شد،برای رسیدن به خانه ما باید سوار ماشین می شد.در تصویر دوربین مدار بسته مشخص است که الهام از یک فروشگاه مقداری خوراکی خرید و بعد تصویر دیگری به ضبط رسیده که نشان می دهد زنی جوان که به احتمال نود درصد دختر من است سوار یک خودرو پراید شد.»



دستگیری یک مظنون



ماموران پلیس با ردیابی شماره پلاک خودرویی که به آن مظنون بودند توانستند صاحب خودرو را شناسایی کنند.اما فرد مورد نظر در حال حاضر متواری است و همسر آن مرد که گمان می رود با او در قتل الهام سرلاتی همدست بوده است،بازداشت شده است و ردیابی برای دستگیری متهم اصلی پرونده هم چنان ادامه دارد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان