به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد چوبچیان امروز در مراسم یادواره شهید آنسرمحله با بیان اینکه خدای متعال از جنس بشر برای انسان ها الگوهایی را آفریده و برگزیده است، اظهار کرد: همه پیامبران و ائمه از جنس بشر بودند و با این کار خدا نشان داد که همه انسان ها می توانند به کرامت و جایگاه والا برسند و فرستادگان خدا نمونه الگوها هستند.



وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) دارای خلق عظیم بین همه بندگان خدا است، گفت: اهل بین زندگی کردند تا زندگی کردن درست را به ما نشان دهند و مسیرهای غلط را از مسیر راه خود حذف کنیم.



کارشناس مذهبی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر به سبک زندگی اسلامی تأکید داشته اند، افزود: در ماجرای صلح امام حسن (ع)، این امام قائل به صلح نبود بلکه صلح از سوی خواص به امام حسن (ع) تحمیل شد.



چوبچیان با بیان اینکه صلح امام حسن (ع) کلیدواژه خطر در عصر حاضر است، تصریح کرد: امام حسن در شرایطی قرار داشت که جز صلح چاره دیگری نداشت و مجبور به انجام آن شد و امروز برخی از مسؤولین از صلح دم می زنند و آدرس مشکلات را کاخ سفید می دهند که لازم است مردم حواسشان را خوب جمع کنند.



وی با بیان اینکه مردم باید مطالبه گر بوده و تاریخ را موشکافی کنند تا کلاه سر آنان نرود، گفت: مردم باید از مسؤولین خود مطالبه درست کنند و مردم هر شهر باید مطالبه درست و دقیق را از مسؤولین شهری و استانی خود انجام دهند.



کارشناس مذهبی با بیان اینکه دشمن از داخل به دنبال تخریب و تضعیف مردم کشور است، افزود: باید قدرشناس امام و ولی فقیه بوده و جلوی تحریف تاریخ در عصر حاضر را بگیریم.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان