اینستاگرام اولین شبکه پرطرفدار نیست و آخرین شبکه هم نخواهد بود. چیزی که مهم است این است که اکنون این شبکه اجتماعی به قدری با تمامی لحظات کاربران عجین شده است که تقریباً همه ما به تاثیر این شبکه بر روی زندگی شخصی یا کاری خود یقین داریم. پس سوال اینجاست که چطور می توان از این شبکه بیشتری بهره را برد؟ بله درست حدس زدید. با مدیریت پیج اینستاگرام به صورت صحیح و اصولی.

مدیریت پیج اینستاگرام یعنی چه؟

وقتی از مدیریت صحیح پیج اینستاگرام صحبت می کنیم در واقع از بررسی کسب و کار، سلیقه گرافیکی مشتریان کسب و کار، طراحی یک قالب اختصاصی برای پست ها، گردآوری محتوای متنی و تصویری و سپس ادغام انواع محتوا با قالب پست جهت ایجاد یک طرح گرافیکی زیبا و حرفه ای و انتشار روزانه و منظم پست یا استوری ها یا هر دو در پیج صحبت می کنیم. این کار تنها در صورت داشتن یک مدیر یا ادمین اینستاگرام حرفه ای امکان پذیر خواهد شد.

ادمین اینستاگرام کیست؟

هر پیج نیازمند حداقل یک مدیر جهت مدیریت فعالیت های آن پیج خواهد بود. به مدیر پیج ادمین گفته می شود که در واقع داشتن یک ادمین حرفه ای، اولین شرط مدیریت صحیح پیج خواهد بود.

استخدام ادمین مدیریت اینستاگرام

وقتی مدیریت صفحه اینستاگرام خود را به یک تیم یا شرکت یا حتی شخص خاصی می سپارید، برای شما یک یا چند ادمین پیج اینستاگرام به صورت اختصاصی برای اکانت اینستاگرام شما تعیین می گردد و کلیه فعالیت پیج شما توسط این ادمین ها به طور اختصاصی اداره می گردد. در واقع شما اقدام به استخدام ادمین اینستاگرام برای پیج خود خواهید کرد که به صورت دورکاری و غیرحضوری پیج شما را مدیریت می کنند. سایت های زیادی در این زمینه به ارائه خدمات مشغولند که از بین آنها می توان به تیم قدرتمند سئوسل (https://seocell.ir) اشاره کرد. شما می توانید برای مشاهده اطلاعات بیشتر و شرایط استخدام ادمین اینستاگرام برای پیج خود لینک پکیج مدیریت پیج اینستاگرام را در سایت سئوسل بررسی نمائید.

تاثیر مدیریت صحیح پیج در برندسازی

اگر قصد دارید برند شما در ذهن مخاطبین و مشتریانتان حک شود، لازم است یک ریتم ثابت و مشخصی در تولید محتوا برای پیج اینستاگرامتان داشته باشید. این ریتم در بحث گرافیک، زمان انتشار پستها و … مطرح می شود و اجرای منظم و مداوم این موارد باعث نقش بستن در ذهن مخاطب شده و مخاطب در گذر زمان، شما را به عنوان یک برند خاص و معتبر خواهد پذیرفت.

آیا می توان پیج اینستاگرام را به اکسپلور برد؟

بردن پیج به اکسپلور اینستاگرام به فاکتورهای زیادی وابسته است که یکی از مهم ترین فاکتورها، داشتن تعداد فالووهای نسبتاً بالا و کاملا واقعیست. اگر با فالوورهای فیک سعی در انجام این کار دارید سخت در اشتباهید. شما لازم است با جذب مخاطب و فالوور از راههای صحیح که یکی از این راهها مدیریت پیج از طریق استخدام ادمین حرفه ای است، اقدام به نمایش پست های خود در اکسپلور نمائید. بنابراین به نتیجه می رسیم که دیده شدن پست ها در اکسپلور، در قدم اول نیازمند مدیریت صحیح پیج شما خواهد بود.

مدیریت پیج چقدر هزینه دارد؟

مدیریت پیج اینستاگرام می تواند با هزینه های متفاوت و استراتژی های مختلف انجام شود. در واقع برای نتیجه گیری مناسب لازم است در ابتدا و پیش از آغاز سفارش، از طرق مختلف به صورت اینترنتی یا حتی تماس تلفنی با شماره های 02191012617 و یا شماره پشتیبانی 09036232333 اقدام به دریافت مشاوره رایگان در این زمینه نمائید تا کلیه استراتژی های لازم برای پیج شما طرح ریزی و سپس طی یک برنامه مشخص پیاده سازی گردد.
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : اکثریت

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان