به گزارش لنگرخبر، هادی تیزهوش تابان ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت پارسی گیل در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گیلان با تقدیر از دستاوردهای جوانان خلاق گیلانی اظهار کرد: خوشبختانه استعدادهای این مرزوبوم همواره سرآمد دنیا بوده اند و موجب سربلندی و درخشش نام ایران اسلامی در دنیا هستند.

وی با بیان اینکه باید از محصولات شرکت های دانش بنیان تمام قد حمایت کرد، گفت: خانواده بزرگ اتاق بازرگانی استان، آمادگی دارد تا زمینه صادرات محصولات به کشورهای دنیا به ویژه منطقه بزرگ اوراسیا را فراهم کند.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان گیلان با تأکید بر اینکه باید از کسب وکار جوانان حمایت شود، تصریح کرد: مطمئناً محصولات هایتک شرکت گیلانی در عرصه مقابله با کرونا توجه تمام بازرگانان را به خود جلب خواهد کرد و امیدوارم در این مسیر بتوانیم تسهیل کننده روند روبه رشد شرکت گیلانی باشیم.

به گزارش لنگرخبر، محصول تولیدی شرکت پارسی گیل تاکنون بیش از ۳۰ مجوز و تأییدیه داخلی و بین المللی در خصوص از بین بردن و غیرفعال سازی کروناویروس و آنفوآنزا دریافت کرده که این شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری شهرستان رودسر مستقر است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : شرکت پارسی گیل

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان