به گزارش لنگرخبر، عیسی محمدی امروز در جلسه بررسی راهکارهای برون رفت از مشکلات کرونایی در اتاق تعاون گیلان که با حضور مدیر یکی از شرکت های دانش بنیان گیلانی برگزار شد، اظهار کرد: دستاورد شرکت های دانش بنیان گیلانی در بخش کرونا قابل تقدیر بوده و باید با حمایت از این تولیدات موجب تقویت جوانان این کشور برای ادامه راه شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم باهمت جوانان مبتکر و خلاق در کشور و استان  گیلان، موجب جهشی بزرگ در همه زمینه ها باشیم، گفت: مدیران و تصمیم گیران جامعه وظیفه دارند تا با حذف موانع اضافی از سد راه شرکت های دانش بنیان، جوانان و اشتغال، باعث تسریع در کارها و افزایش تولیدات داخلی شوند.

رئیس اتاق تعاون استان گیلان با تأکید بر حذف بروکراسی های اداری از سد راه تولیدکنندگان و کارآفرینان افزود: می توان با تعاون، از ظرفیت حال حاضر جمعیت چند هزارتایی شرکت های دانش بنیان بهره گرفت و مطمئناً مشکلات لاینحل در زمینه های مختلف کشور را باوجود  و ظرفیت جوانان و شرکت های دانش بنیان حل کرد.

عباس رنجی مدیرعامل شرکت پارسی گیل نیز با اشاره به بخشی از فعالیت ها و دستاوردهای علمی مجموعه تولیدی این شرکت اظهار کرد: آمادگی خود را جهت تجهیز اتاق های تعاون در سراسر کشور به دستگاه ضدکرونا این شرکت اعلام می کنم تا ریشه این ویروس کنده شود.

به گزارش فارس، محصول تولیدی شرکت پارسی گیل تاکنون بیش از ۳۰ مجوز و تأییدیه داخلی و بین المللی در خصوص از بین بردن و غیرفعال سازی کروناویروس و آنفوآنزا دریافت کرده که این شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری شهرستان رودسر مستقر است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان