به گزارش لنگرخبر، «پرویز محمدنژاد» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال 99 با کسری بودجه قابل ملاحظه ای مواجه هستیم اظهار داشت: با استفاده بیشتر از مشارکت های مردمی و بهره گیری از ظرفیت های آنان می توانیم برخی از این مشکلات را پشت سر بگذاریم.



 



نماینده مردم لنگرود در مجلس راه را عامل توسعه و بهره وری اقتصادی دانست و با تاکید بر اینکه استفاده بهینه از مجموعه امکانات در اختیار همان تعریف درست بهره وری است عنوان کرد: اگر بخواهیم مدیریت درستی را در آن چه که متعلق به ما است انجام دهیم بدون شک به توسعه و بهره وری اقتصادی مورد نظر دست پیدا می کنیم.



 



عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه غالب راه ها و محورهای استان گیلان از وضعیت خوب و استانداردی برخوردار نیستند ابراز داشت: نگهداری، ترمیم و مرمت راه ها نخستین کاری است که باید در بحث ایمنی راه ها به آن توجه کنیم از طرفی یکی از مواردی که ایمنی را به زیر سؤال برده و موجب حوادث جاده ای می شود حاشیه راه ها است.



 



وی کسری بودجه ای که در سال 99 داریم را بسیار قابل ملاحظه دانست و با اشاره به اینکه آثار این کسری بودجه برخلاف حوزه های هزینه ای  در سبد سرمایه ای خود را نشان می دهد یادآور شد: کم شدن فعالیت های توسعه ای و احداث ساخت و ساز و ریل از جمله تبعات منفی کسری بودجه محسوب می شود که با آن مواجه هستیم.



 



نماینده مردم لنگرود در مجلس ترافیک بسیار شدید در محورهای ورودی به گیلان به ویژه در حوزه منجیل و رودبار مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: با استفاده از مشارکت های عمومی و همکاری خود مردم می توان به تولید ثروت رسید و این یکی از موضوعات مهمی است که دستگاه های اجرایی ما باید به آن توجه بیشتری داشته باشند.



 



محمدنژاد با بیان اینکه در شرایط فعلی و با توجه به مشکلات پیش آمده نباید به منابع و اعتبارات دولتی وابسته باشیم و دستگاه ها باید از هنر مدیریتی خود برای پیشبرد کارها استفاده کنند خاطرنشان کرد: پوشش گیاهی مسیرها، موانع طبیعی، دسترسی، عدم جان پناه و عدم وجود موانعی که می تواند شدت حادثه را کم کند از جمله عوامل مهم بروز حوادث ترافیکی است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان