فرمانده قرارگاه قرب کوثر با بیان اینکه دفاع مقدس تنها جنگی است که تمام مردم در آن مشارکتی بی نظیر داشتند گفت: با فرهنگ جهادی عامل پیروزی رزمندگان ماه بود.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از آستان خبر ، فرمانده قرارگاه قرب کوثر سپاه در دومین یادواره شهدای دهستان دهشال با اشاره به اینکه بیان حقایق و پرهیز از افسانه سرایی وظفیه همه رزمندگان بوده اظهار کرد: اگر بتوانیم نسل جوان کشور را با فرهنگ جهاد، شهادت و مقاومت پرورش دهیم نظام اسلامی تا ابد بیمه خواهد بود.

سردار سید ضیاءالدین حزنی افزود: در جنگ هشت ساله مسجد سنگر مستحکمی بود تا با پرورش و رشد انسان های دلبسته به خدا بتوانیم صدام را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس جوانان غیور ایران اسلامی با دست های خالی در مقابل تمامی قدرت های شرق و غرب ایستادگی کردند تصریح کرد: این امر نشان دهنده قدرت و عظمت فرهنگ جهاد و شهادت است که می تواند ملتی را با ایمان به وعده الهی در جنگ با دشمنان تادندان مسلح پیروز سازد.

سردار حزنی افزود: جمهوری اسلامی با مدیریت امام (ره) در مقابل فتنه ها و تهاجم همه جانبه دشمن ایستادگی کرد و هرگز تن به ذلت نداد و این مقاومت را مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس هستیم.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر گفت: اگر تمام دنیای استکبار امروز در مقابل ایران زانوزده به خاطر وجود بچه های مسجدی است.

وی با بیان اینکه در سال های دفاع مقدس با فرهنگ جهادی توانستیم صدام و حامیان او را که از قدرت های مادی زیادی برخوردار بودند، شکست دهیم اظهار کرد: با فرهنگ جهادی رزمندگان اسلام توانستیم صدام و کسانی که آویزان به صدام بودند را تنها با تکیه به خدا شکست دهیم، صدامی که برای نابودی اش تمام دنیا بسیج شد.

حزنی با اشاره به اینکه در جنگ هشت ساله بسیاری از اقلیت های مذهبی نیز به شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد: این ها همه نشان دهنده مدیریت بی نقص امام خمینی (ره) بود.

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاطرنشان کرد: در طول جنگ تحمیلی بسیاری از کشورهای دنیا به صدام کمک کردند که در رأس آن ها آمریکا و شوروی سابق بوده و آلمان بزرگ ترین خیانت را به ملت و کشور ایران با ساخت کارخانه تولید سلاح های کشتارجمعی کرد به طوری که در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲۶۴ بار به دستور صدام، ایران بمباران شیمیایی شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان