به گزارش لنگرخبر، سیدمهدی رجایی شهردار لنگرود در مورد آخرین وضعیت پروژه خیابان شهید چمران که به دلیل نبود زهکش نشست کرده بود گفت: از همان ابتدای بروز این مشکل و نشست خیابان با یک مشاور عالی در استان صحبت کردیم و بعد از بررسی های انجام شده، شرکت آزمایشگاهی برای گمانه زنی و عیب یابی به محل مورد نظر آمد و تا عمق ۱۸ متری تحقیقات خود را انجام داد.



وی افزود: بعد از عیب یابی مشاور طرح خود را برای ارایه داد و چون این طرح متفاوت بود، قرار شد برای آن لوازم جدیدی خریداری شود که متاسفانه با توجه به بازار آشفته اقتصادی زمان زیادی برای خرید لوازم صرف شد.



رجایی با بیان اینکه با خریداری لوازم مورد نیاز، شرکت از چند روز پیش کار خود را آغاز کرد، افزود: امیدواریم تا دو ماه آینده به طور کلی این طرح اجرایی شود.



وی در مورد هزینه این پروژه نیز اظهار کرد: قرارداد اولیه به مبلغ ۲ میلیارد با پیمانکار برای این طرح و همچنین طرح ضلع مقابل خیابان شهید چمران با پیمانکار بسته شده است.



شهردار لنگرود در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اینکه ممیزی املاک شهرستان لنگرود مدت زیادی است انجام نگرفته، تصریح کرد: ممیزی سهر لنگرود بعد از سال ها از آذر ماه ۹۸ شروع شد و همچنان ادامه دارد.



وی با بیان اینکه برای شروع ممیزی شهر لنگرود سه محله با عنوان محله اول، دوم و سوم در نطر گرفته شده است گفت: محله سه به طور کامل انجام شده است که ۲۲ هزار ۳۹۳ ملک را در آنجا شناسایی کردیم و این عدد در گذشته ۸ هزار ملک بود.



رجایی ادامه داد: یعنی ۳ برابر املاک بعد از ممیزی آخر تاکنون افزایش داشته است و این به علت ساخت و سازهایی بود که در این سال ها انجام شده بود.



شهردار لنگرود در پایان اظهار کرد: از مردم در خواست داریم که در بحث ممیزی به شهرداری کمک کنند زیرا ممیزی به نوعی شناسنامه شهر محسوب می شود و در مشکلات و بحران ها اطلاعات دقیقی در اختیار ما قرار خواهد داد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان