به گزارش لنگرخبر، دکتر محمد هاتف با اشاره به درگیری فیزیکی در لاهیجان و کشیده شدن ماجرای ضرب و شتم به داخل بیمارستان دکتر پیروز اظهار کرد: بامداد روز جمعه ۳۰ آبان ماه، چند تن که خارج از بیمارستان توسط سلاح سرد مصدوم شده بودند، پس از مراجعه به اورژانس بیمارستان به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی با بیان اینکه پس از حدود ۱۵ دقیقه مصدوم دیگری توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان دکتر پیروز انتقال داده شد، افزود: با ورود این مصدوم چند تن از افراد که مدعی همراه بیمار بودند وارد بخش CPR شده و مصدوم تحت مداوا را با مشت تحت ضرب و شتم خود قراردادند.

رئیس بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان با بیان اینکه در زمان حمله ضاربین به محل مداوای بیمار نیروهای خدماتی و حفاظت فیزیکی حضور داشتند، گفت: با مشاهده ضاربین فوراً دو تن از نیروهای خدمات و حفاظت فیزیکی جلوی این اقدام ضاربین را گرفته و آن ها را به خارج از اتاق CPR منتقل و موضوع را با پلیس در میان گذاشتند.

هاتف با اشاره به اقدامات و خدمات ارائه شده به مضروب این سانحه تصریح کرد: ضربات چاقو پیش از انتقال بیمار به بیمارستان به نواحی سمت چپ قفسه سینه، ناحیه قدام و خلف و همچنین قسمت فوقانی شکم واردشده بود و بلافاصله اقداماتی توسط متخصص طب اورژانس نظیر چست تیوب برای بیمار ارائه شد.

وی با اشاره به سایر اقدامات درمانی ارائه شده به بیمار بیان کرد: برای بیمار سونوگرافی در بالین انجام شده و با حضور پزشک متخصص جراحی بلافاصله پس از احیا بیمار جهت اقدامات تشخیصی به CT اسکن منتقل و سپس به CPR منتقل شد.

رئیس بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان با بیان اینکه شدت خونریزی در بیمار بسیار زیاد بود و ازاین رو بیمار مجدداً به اتاق عمل منتقل شد، گفت: مرد جوان حدود ۲۵ تا ۲۷ ساله پس از اقدامات جراحی به ICU منتقل شده اما علیرغم تمام تلاش های کادر درمان حدود ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح جان به جان آفرین تسلیم کرد.

هاتف در تشریح اقدامات این بیمارستان به جهت دستگیری عوامل سانحه درگیری فیزیکی بیمارستان نیز بیان کرد: خوشبختانه یکی از ضاربین و بر هم زنندگان نظم بیمارستان در محل بیمارستان توسط پلیس دستگیر و مابقی نیز تحت پیگرد قضایی قرارگرفته اند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان