منبع خبر ایلنا "یکی از شایع ترین مشکلاتی که در هر منزلی ممکن است به وجود آید، گرفتگی لوله های فاضلاب و سینک ظرفشویی است. روش های مختلفی نیز برای برطرف کردن آن وجود دارد. استفاده از مواد شیمیایی تا مواد خانگی لوله بازکنی از روش هایی است که برای باز کردن لوله فاضلاب به کار می آید. اما گاهی رفع مشکلات با این روش ها با دشواری روبه رو می شود و راهی به جز استفاده از خدمات شرکت های لوله بازکنی باقی نمی ماند." در شهری مانند تهران، یافتن متخصصین لوله بازکنی در تهران سخت است. زیرا شرکت های لوله بازکنی متعددی وجود دارند که گاهی انتخاب از میان آن ها را برای ما سخت می کند. همچنین در این شرایط از ترس مواردی همچون هزینه های گزاف، ترس از کرونا، ناوارد بودن شخص لوله بازکن ما را مجبور می کند تا به راهکارهای موقت مانند چنته و تلمبه دستی روی آوریم و مشکل را از پایه حل نکنیم.  

بهترین روش لوله بازکنی چیست؟

همانطور که ممکن است تجربه کرده باشید، لوله ها و چاه ممکن است به علت های متفاوتی دچار گرفتگی شود. از همین رو روش های مختلفی برای باز کردن لوله ها وجود دارد که متخصص لوله بازکنی تهران بسته به نوع گرفتگی و لوله ها به شما پیشنهاد می کنند.  

باز کردن لوله با استفاده از محلول لوله بازکنی و یا چنته

اگر در تهران هستید، محلول های لوله بازکنی متفاوتی را می توانید تهیه کنید که گرفتگی های چاه و لوله ها را برطرف می کند. این محلول ها معمولا برای گرفتگی های بسیار سطحی کارآمد است و هیچ گاه برای برطرف کردن اساسی گرفتگی پیشنهاد نمی شود. به عنوان مثال می توانید از چنته برای باز کردن چاه فاضلاب و یا گرفتگی روشویی استفاده کنید. اما فراموش نکنید ممکن است با این کارها به لوله ها آسیب برسانید.  

باز کردن گرفتگی با تلمبه سنتی

تلمبه دستی یکی از قدیمی ترین ابزارهای لوله بازکنی است. تقریبا در تمامی خانه های ما دیده می شود. روش کار با تلمبه دستی بسیار آسان است. هر شخص مبتدی می تواند گرفتگی را با تلمبه دستی که مکش خوبی ایجاد می کند، رفع کند.    

لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا

دستگاه تراکم هوا رقیب جدی انواع فنر برقی است. اما برای گرفتگی های بسیار شدید پیشنهاد نمی شود. مثلا برای گرفتگی های با کاغذ یا پارچه لوله بازکنی با دستگاه مقرون به صرفه تر از فنر برقی است.  

لوله بازکنی با انواع فنر برقی

فنر برقی یا دستی یکی از ابزارهایی است که متخصصین لوله بازکنی در تهران از آن استفاده می کنند. مدل دستی این دستگاه نیز وجود دارد، اما کارایی آن پایین تر است. اگر لوله فاضلاب آشپزخانه یا سرویس بهداشتی و حمام دچار گرفتگی باشد؛ می توان با استفاده از فنر، گرفتگی لوله را برطرف کرد. فنر لوله بازکنی یک وسیله ساده با انعطاف پذیری بالاست. جنس این فنر فولادی است. متخصصین لوله بازکنی متراژ بالایی از این فنر را  وارد لوله فاضلاب می کنند تا گرفتگی ها و عوامل مسدود کننده را برطرف کنند. استفاده از فنر لوله بازکنی بهترین گزینه برای انواع گرفتگی هاست.  

درخواست لوله بازکنی در تمام مناطق تهران

همانطور که بالاتر نیز به آن اشاره شد، در شهر تهران که تعداد مناطق آن زیاد هستند، دسترسی به متخصص لوله بازکنی برای مناطق مختلف تهران کمی چالش برانگیز است. شما متخصصین لوله بازکنی را در منطقه و محله خود شاید بتوانید از روی برچسب های روی دیوار پیدا کنید؛ اما این روزها نمی توانیم به هر آگهی و شماره ای اعتماد کنیم. لوله بازکنی تهران خدمت از ما در هر یک از مناطق نیاوران، اقدسیه، ونک، پونک، ولنجک، مرزداران، جردن، زعفرانیه، صادقیه، آزادی فردوسی، نظام آباد، امام حسین، پیروزی، تهرانپارس، سهروردی، عباس آباد و... فعال است.  

نزدیک ترین لوله بازکنی غرب تهران

اگر در غرب تهران هستید، می توانید بهترین لوله بازکن های غرب تهران را پیدا کنید. در هر یک از محله های گیشا، شهرک اکباتان، فردوس و گلستان، تهرانسر، آریاشهر، طرشت، آزادی، ستارخان، شهرک آپادانا، حصارک، چیتگر، شهر زیبا سکونت دارید، می توانید متخصصین لوله بازکنی نزدیک به خود را پیدا کنید.  

بهترین متخصصین لوله بازکنی شرق تهران

همانند آنچه که در غرب مشاهده کردید، در هر محله ای از شرق تهران که باشید، می توانید 5 شرکت لوله بازکنی شرق تهران را در نزدیکی محل خودتان پیدا کنید. طبق آمارهای ثبت شده در "خدمت از ما" لوله بازکنی شرق تهران در تهرانپارس، نارمک، هفت حوض مجیدیه، تهران نو، حشمتیه، وحیدیه، منصورآباد، نیروهوایی، پیروزی، شمس آباد، نظام آباد و... بیشترین درخواست را در بازار آنلاین "خدمت از ما" دارد.  

شرکت های لوله بازکنی شمال تهران

در شمال تهران هم به همین شکل می توانید شرکت مورداعتماد لوله بازکنی را پیدا کنید. محله هایی که معمولا متخصصین لوله بازکنی شمال تهران خدمات ارائه می دهند عبارتند از: محله های سعادت آباد، شهرک غرب، نیاوران، زعفرانیه، تجریش، اقدسیه، درکه، کامرانیه، فرحزاد، دربند، قلهک، دزاشیب، لویزان ظفر، فرمانیه، شریعتی، فرشته، گاندی و....  

چه زمانی به لوله بازکنی نیاز داریم؟

  • گرفتگی لوله های آب و فاضلاب
  • گرفتگی چاه های فاضلاب آشپزخانه و حمام
  • احساس بوی ناخوشایند فاضلاب در ساختمان
  • تخلیه نشدن آب از سینک ظرفشویی و یا روشویی
  • خارج کردن اشیا افتاده درون دستشویی (مانند طلا یا موبایل)
  • بیرون زدن فاضلاب از چاه، بیرون زدن آب از زیر سینک یا لباسشویی
 

قیمت لوله بازکنی تهران در سال 99 چقدر است؟

هزینه خدمات لوله بازکنی متناسب با مواردی تعیین می شود. قیمت لوله بازکنی در تهران ثابت نیست و تعیین آن در سال 99 به چند عامل متفاوت بستگی دارد که در ادامه به معرفی آن پرداختیم. نوع و میزان سختی گرفتگی لوله ها و چاه، ابزاری که برای رفع گرفتگی استفاده می شود، مدت زمان انجام کار، هزینه رفت و آمد از عوامل موثر بر قیمت هستند. در بسیاری از موارد، قیمت لوله بازکنی در تهران به صورت توافقی بین مشتری و شرکت و یا شخص متخصص لوله بازکن تهران مشخص می شود.  

انتخاب بهترین لوله بازکن در تهران

خدمات لوله بازکنی در تهران یکی از 100 ها خدمت بازار آنلاین خدمت از ما است. شما از طریق ثبت سفارش در وب سایت (khedmatazma.com) و یا اپلیکیشن "خدمت از ما" (قابل دانلود از گوگل پلی و کافه بازار) می توانید در هر منطقه ای از تهران متخصصین نزدیک به خود را پیدا کنید. پس در صورتی که به لوله بازکنی در هر نقطه از تهران نیاز داشتید، با ثبت سفارش رایگان می توانید ابتدا قیمت خدمات لوله بازکنی تهران را بپرسید. سپس می توانید پروفایل متخصصین را مشاهده کنید و بهترین شرکت یا فرد را براساس نظرات و امتیازهای سایر کاربران "خدمت از ما" انتخاب کنید.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان