به گزارش لنگرخبر، نخستین دیدار رحیم حیدری فرماندار لنگرود با اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالین فضای مجازی با حضور شهرداران و بخشداران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.



در این دیدار، هریکی از حضار به بیان نکات و نقطه نظرهای خود پرداختند و رحیم حیدری نیز در موارد مطرح شده توضیحاتی را ارائه کرد.



فرماندار شهرستان لنگرود در خصوص تولید خبر و محتوا و اینکه باید تولید محتوا پشتوانه فکر و تفکر داشته باشد، گفت: رسانه ها از انتشار مطالب باهدف تخریب مسئولین و مدیران بپرهیزند.



وی با اشاره به اینکه شهرستان نیاز به توسعه یافتگی دارد و رسانه ها باید در جامعه امیدآفرین کند، گفت: همه ما به لنگرود رشد یافته و بالغ می اندیشیم و رسانه ها نیز می توانند در توسعه یافتگی نقش مهمی ایفا کنند.



برگزاری دوره های سواد رسانه ای و تولید محتوا برای خبرنگاران و مدیران، استفاده از ظرفیت خبرنگاران در شرایط بحرانی برای اطلاع رسانی درست و به موقع، نظارت مسؤولین بر صفحات فضای مجازی نیز ازجمله مواردی بود که در این جلسه توسط مدیرمسئول لنگرخبر مطرح شد.



در پایان این مراسم نیز مصوب شد تا کارگاه سواد رسانه ای که توسط مدیرمسئول لنگرخبر پیشنهادشده بود با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان لنگرود برگزار شود.







انتهای پیام/

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان