نکات طلایی در خرید یخچال و فریزر

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۰۸:۲۴ چاپ کد خبر: 114976
به گزارش لنگرخبر، بسیاری از ما در هنگام خرید وسایل برقی منزل با دنیایی از مارک های متفاوت مواجه می شویم. انتخاب از بین برندهای موجود در بازار، گاه به یک معضل بزرگ تبدیل می شود. در این بین، بعضی فروشندگان نیز راهنمایی های خوبی را ارائه می دهند، به طور مثال نمایندگی یخچال جنرال الکتریک و یا نمایندگی های دیگر را به شما معرفی می کنند. فروشندگان در خرید بعضی برندها به شما شرکت های مختلفی جهت تعمیرات انواع یخچال ها به طور مثال تعمیرات ساید فریجیدر را نیز به شما معرفی می کنند.. علاوه بر وجود قطعات و نمایندگی، در هنگام خرید یخچال و فریزر باید به نکات دیگری نیز توجه کنید که با خواند متن حاضر متوجه این موارد خواهید شد.

در هنگام خرید یخچال و فریزر به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از خرید یخچال و فریزر ابتدا نیازتان را مد نظر داشته باشید. اینکه شما به چه قابلیت ها و ویژگی هایی در دستگاه نیازمندید حرف اول را می زند. این نیاز ها می تواند شامل، اندازه، طراحی، نوع درب، طول و عرض یخچال و فریزر و مواردی از این قبیل باشد.

حجم یخچال مورد نیازتان را در نظر داشته باشید

یخچال ها در اندازه و گنجایش های متفاوتی ساخته می شوند. بهتر است قبل از خرید به نیازتان توجه کنید. اگر دارای خانواده پرجمعیت یا پر رفت و آمدی هستید، مسلما گنجایش های کم برای شما مناسب نخواهند بود. شاید بهتر باشد به سراغ یخچال فریزرهای دوقلو بروید.

درب یخچال و فریزر

در انتخاب یخچال به نوع درب آن توجه کنید. اگر فضای شما کوچک است، درب های فرانسوی که از دو طرف باز می شوند شاید برای فضای شما مناسب نباشد. یخچال های ساید بای ساید نیز پهنای بیشتری دارند. اگر فضای شما ایجاب می کند، می توانید یخچال فریزر دوقلو بخرید. در این میان یخچال فریزرهای بالا پایین برای فضاهای کوچک توصیه می شوند.

به عادت های غذاییتان دقت کنید

اگر آب بسیار می نوشید، بهتر است دستگاه شما آب ریز داشته باشد تا درب یخچالتان زیاد باز و بسته نشود. خانواده هایی که فرزند کوچک دارند می توانند به سراغ مدل های کشودار بروند. این کشوها به روی درب یخچال تعبیه شده اند تا دست کودکان به آن ها برسد. شما می توانید خوراکی های مورد علاقه فرزندتان را در این کشو ها قرار دهید. همچنین وجود محفظه مخصوص نگهداری از لبنیات و میوه و سبزی برای کسانی که در رژیم غذاییشان از این مواد غذایی بسیار استفاده می کنند بسیار مفید است؛ چراکه این محفظه مواد را تازه نگه می دارد.

رنگ و جنس بدنه یخچال و فریزر

اهمیت رنگ و جنس بدنه در دکوراسیون و هارمونی محیط است و افراد خوش سلیقه ارزش زیادی برای این موضوع قائل اند. جنس بدنه در ماندگاری دستگاه نقش زیادی دارد. استیل ضد زنگ بهترین نوع بدنه است و محبوبیت بالایی دارد. این نوع بدنه معمولا با تمام رنگ ها هماهنگ می شود و جای انگشت روی بدنه نمی ماند.

قیمت یخچال فریزر

قیمت یخچال های هوشمند از سایر انواع آن بالاتر است. یخچال های هوشمند دارای بلوتوث، امکان اتصال به وای فای، دوربین داخلی و صفحه نمایشگرند. اگر به دنبال یخچال فریزری لوکس و تجملی هستید، خرید این نوع دستگاه شما را راضی خواهد کرد اما اگر با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید، این موارد نیازهای اساسی شما محسوب نمی شوند، خرید یخچال فریزرهای ساده تر را به شما پیشنهاد می دهیم.

میزان مصرف انرژی

در هنگام خرید یخچال فریزر به برچسب انرژی آن ها توجه کنید. اگر میزان مصرف بر روی فلش سبز A یا B باشد، دستگاه مصرف بهینه ای داشته و شما را با اعداد بالا در قبض برق شوکه نخواهد کرد. این موضوع برای حمایت از محیط زیست نیز اهمیت زیادی دارد بنابراین توصیه می شود که در هنگام خرید حتما به این برچسب توجه کنید.

صدای یخچال فریزر

بعضی از یخچال فریزرها صدای زیادی دارند و این برای برخی افراد آزاردهنده است. شما می توانید میزان صدای موتور را از دفترچه متوجه شوید. اگر شناخت کافی به اصطلاحات فن ندارید از فروشنده بخواهید آن را برایتان توضیح دهد.

توانایی کنترل دما در یخچال و فریزر

دستگاه های جدید این امکان را به کاربر می دهد تا دمای بخش های مختلف را مطابق نیازش تعیین کند. به این ترتیب، سبزیجات و میوه ها را می توانید در دمای پایین تری نسبت به گوشت یا مرغ قرار دهید. این ویژگی بر قیمت یخچال و فریزر چندان تاثیر ندارد. در حال حاضر یخچال فریزرهای ساید و دوقلو قیمت بالاتری دارند، اما یخچال فریزرهای ارزان تری نیز وجود دارند که از این ویژگی برخوردارند. جمع بندی قبل از خرید هر دستگاهی بهتر است ابتدا به نیازهای خود توجه کنید. این موضوع در مورد خرید یخچال و فریزر نیز بسیار اهمیت دارد؛ چراکه این دستگاه بسیار مهم و جز وسایل گران قیمت محسوب می شود. اگر در خرید آن دقت نکنید، هزینه زیادی پرداخت کرده اما نیازهای شما برآورده نخواهد شد. برای مثال اگر خانواده پر جمعیتی دارید، یخچال های کم ظرفیت پاسخگوی نیاز شما نیستند. قبل از خرید به مواردی نظیر، عرض، ارتفاع، مصرف بهینه برق، رنگ، جنس، طرح و قیمت توجه کنید. اگر درباره هر یک از یخچال ها  و تعمیرات آن ها سوالی دارید، پیشنهاد می کنیم با گروه آریاریپیر تماس گرفته و از راهنمایی تکنسین های حرفه ای بهره مند شوید. تعمیرات لوازم خانگی آریا ریپیر، یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تعمیر لوازم خانگی است. در هر کجا هستید، می توانید با مراجعه به سایت aryarepair.com از خدمات آن ها بهره مند شوید.
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : یخچال

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان