به گزارش لنگرخبر، حجت السلام والمسلمین ولی عادلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از لغو اقامه نماز جمعه در ۲۲ شهر گیلان خبر داد و اظهار کرد: نماز جمعه در شهرهای نارنجی رشت، لاهیجان، لنگرود، ماسال، رودسر، رودبار، آستارا، آستانه اشرفیه، سنگر، خمام، خوشکبیجار، لشت نشاء، کوچصفهان، لوشان، منجیل، رستم آباد، رحیم آباد، کلاچای، چابکسر، کومله، اطاقور و بندرکیاشهر اقامه نخواهد شد.

وی با بیان اینکه تصمیم بر لغو اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در برخی شهر ها به جهت قطع ویروس منحوس کرونا است، افزود: این تصمیم در ادامه همکاری و همراهی با ستاد مقابله با ویروس کرونا و تصمیم کمیته استانی با حضور استاندار، دانشگاه علوم پزشکی و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با محوریت نماینده ولی فقیه در استان گرفته شده است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان در خصوص وضعیت اقامه نماز جمعه در مابقی شهرهای استان بیان کرد: در بقیه شهرها با وضعیت زرد و آبی با رعایت فاصله گذاری و دستور العملهای بهداشتی نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار می شود.

عادلی در خصوص رشت نیز گفت: نماینده ولی فقیه در استان بصورت پیام جمعه از طریق رسانه و فضای مجازی خطبه های جمعه را ایراد خواهد کرد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان