به گزارش لنگرخبر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود، آزمون میان دوره ای انجمن خوشنویسان ایران در سطوح گوناگون در این شهرستان برگزار شد.



خانم معصومه شبرنگ مریدانی، مدیر آموزشگاه آزاد خوشنویسی و نگارگری «بهشت قلم» شهرستان لنگرود با اعلام این خبر گفت : طی سه روز ، از ٨ الی ١٠ بهمن ماه سالجاری، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود برای دومین دوره، آزمون میان دوره ای در مکان آموزشگاه بهشت قلم برگزار شد.



وی افزود: در این دوره از امتحانات، ٣۴ تن از هنرجویان آقا و خانم در رشته های خط تحریری، مقدماتی، متوسط، خوش، عالی و ممتاز به رقابت با یکدیگر پرداختند.



مدیر آموزشگاه آزاد خوشنویسی و نگارگری «بهشت قلم» در پایان تصریح کرد: از بدو شروع فعالیت تاکنون هنرجویان آموزشگاه در تمامی آزمونهای سراسری انجمن خوشنویسان شرکت کرده و با قبولی ۱۰۰% ترم های هنری را پشت سرگذاشته اند.



آموزشگاه آزاد خوشنویسی و نگارگری «بهشت قلم» از پاییز سال ۹۷ با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از مجهزترین آموزشگاه های شرق گیلان با فضای ٧٥ متری، نمایشگاهی دائمی از تابلوهای خوشنویسی و نگارگری اساتید بنام گیلان و کشور، جهت آموزش خط قلمی و خودکاری از مقدماتی تا فوق ممتاز و از مبتدی تا پیشرفته و آموزش تذهیب و نگارگری و هنر گل و مرغ و تشعیر با امکان خرید و فروش اینترنتی محصولات خوشنویسی از طریق سایت رسمی آموزشگاه، به آدرس لنگرود، خیابان آزادی(جاده چمخاله) بعد از میدان بسیج، روبروی آژانس مهاجر پذیرای علاقمندان به فراگیری هنر خوشنویسی می باشد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان